Zápas začal, hrali sme proti Lotyšsku, zápas prebiehal velmi dobre.
K (komentátor)
Prvá tretina sa začala.
K: Slovensko dalo gól! Druhý raz na turnaji vyhrávame. Poctivú prácu odviedol neodbytný Libor Hudáček. Jurčo predlžoval nahrávku na modrú čiaru. MARTIN MARINČIN si pripravili palebnú pozíciu a je z toho 1:0. Asistencie: Tomáš Jurčo a Libor Hudáček.
My ako roztlieskavačky sme začali pokrik a predvádzať náš tanec. Juraj bol na striedačke takže celý čas čo sme mali našu chvíľku povzbudzovania sa na mňa pozeral. Nebudeme si klamať bolo to celkom dobre akurát proste je to on a nie, proste nie.
Posledné číslo v tomto tanci bola moje vyhodenie do vzduchu. Baby sa pripravili, zobrali ma do rúk a vyhodili ma do vzduchu. Vo vzduchu som spravila otočku a dopadla babám do rúk. Keď som dopadla tak som sa postavila a videla som ako sa pozerá Juro na mňa takým udivujúcim pohľadom 😐😯.
Ja som sa pozrela na neho 😎😏. Nebudem klamať, veľmi ma baví vymieňať si s ním také pohľady aj keď nič viac z toho nebude!
Hra pokračuje...
K: Lotyšsko dalo gól!
Nepríjemná situácia, keďže dostávame gól na 1:1. Problém už vychádzal od zlej rozohrávky brankára Patrika Rybára. Dravosť a nátlak ukončil strelou do našej siete RONALDS KENINŠ. Asistencie: Renars Krastenbergs a Rodrigo Abols.Na Slovenskej strane štadióna zavládol smútok. My roztlieskavačky sme sa nevzdali a dali pokrik. CHLAPCI TO DÁTE. SLOVENSKO HEEEEEEJ!
Hra pokračuje...
Prvá tretina sa skončila.
Cez prestávku sme mali náš dlhší tanec, bolo tam kopec výskokov a akrobacie. Keďže ako kapitánka som mala najviac skúsenosti a tak všetky ťažšie akrobatické kúsky som predvádzala ja.
Druhá tretina sa začala.
K: Slovensko dalo gól! Konečne prelomíme strelecké trápenie a už sa rozbehneme? PETER CEHLÁRIK krásnym bekhendom zúročil prihrávku parťáka Hrivíka. Asistencie: Marek Hrivík a Samuel Takáč.
Dali sme klasickú formáciu ktorú tancujeme keď dáme gól.
K: Slovensko dalo gól! Neuveriteľná produktivita nášho tínedžera JURAJA SLAFKOVSKÉHO. Predviedol zakončenie ako nie Benjamínok, ale ako skúsený mazák. Vyskočil zo striedačky, prišiel pred kruhy a spoza Kuldu trafil pekne k tyčke. Bez asistencie.
Keďže dal gól Juro, chcela som spraviť niečo špeciálne. Spravila som veľmi ťažký a náročný skok pri ktorom mám veľký stres lebo si môžem vážne zraniť.
On po tom ako si s chalanmi ťapol ruku sa pozrel na mňa a ja som sa na neho usmiala a on sa usmial tiež. Ach bože toto ma tak baví ľudia...
Hra pokračuje...
Šance tam boli ale chalani nevyužili.
Druhá tretina skončila.
Cez prestávku sme opäť mali náš dlhší tanec, bolo tam kopec výskokov a akrobacie.
Tretia tretina sa začala.
K: Lotyšsko dalo gól!
Ajaj. Čo sa nám nepodarilo urobiť vpredu, darí sa v tejto chvíli Lotyšom. Prepadli sme pred bránkou. Zlyhalo duo Kňažko – Gernát, cez ktorých tečoval nastrelenie MIKS INDRAŠIS. Asistencie: Oskars Cibuļskis a Gints Meija.Och nevadí, aj tak vyhrávame. Chalani idete!
Hra pokračuje...
K: Slovensko dalo gól! Kelemen si zaspomínal na zvolenské časy s PETROM ZUZINOM. Ten jeho dôraznú prácu dokončil štvrtým gólom za chrbát Jānisa Kalniņša. Asistencia: Miloš Kelemen a Peter Čerešňák.
Ánoo! Chalani ste najlepší. Robili sme opäť náš tanec, tentokrát mala skákať Nina a tak sme sa pripravili, vyhodili ju. Ona sa odrazila správne, avšak keď dopadla na nohu. Začala strašne aukať od bolesti, chalani sa začali na nás pozerať. Ja som zatiaľ prišla za Ninou, prišiel aj zdravotník a skonštatoval, že to je zlomene. Dokelu! Musíme však pokračovať a tak som musela dotancovať všetko za Ninu. Bolo mi to veľmi ľúto, ale aj také veci sa stávajú.
Hra pokračuje...
K: Slovensko dalo gól! Krásna strela takmer z celého klziska od TOMÁŠA JURČA. Slovensko získava tri body na olympijskom turnaji. Bez asistencie.
Začali sme pokrik.
Tretia tretina skončila. Slovensko vyhralo tento zápas 5:2!
Zápas skončil, hrala Slovenska hymna a my sme medzitým robili skoro 5 minút dlhý tanec.
Po tanci sme sa pobrali do šatne, kde už chlapci oslavovali víťazstvo.
Pridali sme sa k ním, zobrali sme si pohár šampanského a pripili si s nimi. Po prípitku som išla sa do sprchy prezliecť. Bola som tam sama ale zrazu počujem otvoriť dvere do sprchy. Bol to Juraj. Ja som ostala úplne prekvapená, začala som kričať.
T: Vypadni:
J: Lebo čo?
T: Čo si to vôbec o sebe myslíš? Ja sa tu prezliekam tak ma tu láskavo nechaj samú dovidenia!
J: No nenechám ťa tu samú! Začal sa smiať.
T: Hovorím ti že vypadni.
J: Vypadnem ale mam pre teba otázku.
T: Akú?
J: Čo majú znamenať tie pohľady?
T: 😄 Čo by mali znamenať? Proste ma to baví.
J: Prestaň s tým leb..
T: Lebo čo? 😆
J: Lebo ti garantujem, že začnem aj ja a budeš moja dievčatko. Veď počkaj...
Jasne, jasne, normálne sa už začínam báť. :D
T: Dobre Juri 😂
On sa len pousmial, potočil hlavou a bez slova odišiel. Ja som sa doobliekala a s úsmevom som odišla.
Prosím zanechajte mi aj nejaký komentár a môžete mi dať aj nápad že ako by to malo pokračovať.
Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey