26. Rodina

710 14 2
                                    

Po 3 hodinách sme prišli do Košíc. Po ceste sme sa ešte zastavili v McDonalde. Juro má pár dní voľno, takže si môže dovoliť jesť kalorické bomby. Prišli sme konečne k Jurovi domov. Má naozaj pekný veľký dom, má aj psa ktorý sa volá Jerrgy. Juro vybral kufre z kufra :D Išli sme dnu, po schodoch sme išli na poschodie kde mal izbu. Vstúpila som prvá do nej. 

T: Waaau, máš naozaj krásnu izbu.

J: Až taká pekná nebola, pokiaľ si tu nebola. 

Zvalili sme sa obaja na posteľ.

T: Máš dokonalú posteľ. 

J: Hej, tiež si myslím, že nám bude dostačujúca. 

Začali sme sa bozkávať. 

T: Ukážeš mi kde máte kúpeľňu? Potrebujem si dať sprchu.

J: Jedine, ak môžem ísť s tebou. Lišiacky sa usmial.

T: Láskaaa, ja sa len osprchujem. 

J: Veď aj ja sa potrebujem osprchovať.

T: Tak poď no.

Išli sme do sprchy. Vyzliekla som sa a išla pod sprchu. Za chvíľu som cítila studené, pulzujúce dotyky na mojich bokoch. Otočila som sa a bol to kto iný ako Juro. Nadvihol mi rukou hlavu k nemu, dal mi pusu a povedal.

J: Si prekrásna. Už sa neviem dočkať na život s tebou vo Fínsku. 

Chytila som ho okolo krku a bozkávali sme sa. Zobral sprchový gél a rukami mi prechádzal po tele, tak isto aj ja jemu. Vyšli sme zo sprchy a Juro išiel už do izby, keďže v dome nie sme sami tak by to bolo napadne, že ideme obaja naraz zo sprchy. Obliekla som si pyžamo, dala som si také pekné. 

Išla som do Jurovej izby

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Išla som do Jurovej izby. On tam už ležal na posteli. Sadla som si k nemu a ešte si natrela tvár a telo. Zrazu prišla Gabika.

G: Neruším?

J: Nie v pohode, poď ďalej.

G: Prišla som sa s vami o niečom porozprávať, nedá mi to spať. 

Sadla si k nám na posteľ

J: Počúvame. Vystrašene sme na ňu pozerali, čo je také dôležité.

G: No proste, poviem to na rovinu, viete keď ste v páre tak...

Skočil jej Juro do reči. 

J: Mami ak myslíš sex, my to máme vyjasnené.

Začala som sa úplne červenať, bolo to totálne trápne až smiešne. 

G: No nechcem byť ešte babka prosím vás, som ešte mladá a tak isto aj vy 😂

J: Neboj mami, my s Timkou si dávame pozor :D

T: Juro!!

Všetci sme sa začali smiať. 

G: Dobre decká, dobrú noc. 

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now