39. Spicy svadba

872 18 0
                                    

Autami, ktoré mal Peťo zaplatené sme prišli do kostola. Usadili sme sa a na naše miesta. Po chvíli začala hrať svadobná hudba. Peťo stál pri oltári a dlhou chodbou prichádzala Sonička. 

T: Wauu, je fakt nádherná. 

J: Je ale ty budeš krajšia nevesta, s krajším ženíchom a s krajším budúcim priezviskom. Pošepkal mi do ucha. 

Sobáš prebiehal krásne. Keď si vymenili prstienky a pobozkali sa tak som videla, že Jurovi stiekla slzička po tvári. Stiskla som mu ruku. 

T: Ty si tak zlatučký. 

J: Ale prosím ťa, ja vôbec neplačem. 

T: Ja som nič o plači nepovedala. 

Iba sa zasmial a začervenal.

T: Ale je zlaté, že ťa rozplakala svadba kamaráta. Pošepkala som. Pobozkal ma na líce.

 Pobozkal ma na líce

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obrad skončil. Vyšli sme z kostola. Hrala tam hudba, rozdávali koláče... Išli sme zagratulovať mladomanželom. 

Prišli sme do sály kde sa bude konať svadba. Sadli sme si, sedeli sme vedľa Kňažka, Nemca, Mešára a Hudáčka. Toto bude veľká sranda, už teraz to viem. Oni sú blázni. Doniesli nám predjedlo. Mali sme takú bagetu, prosciutto, mozzarellu a bazalku. Také ľahké predjedlo. Polievku sme mali klasickú zeleninovú. Ako hlavné jedlo sme mali kuracie mäso, ryžu, zemiaky a šalát. Bolo to výborne bola som úplne prejedená. Hladkala som si brucho. Chalani si to všimli a Hudáček zahlásil:

H: No Juro, už si stihol zasadiť semienko? Ironicky sa zasmial

J: Ale čosi Huda, nie že by sa nedalo ale toto semienko nebude. Zasmial sa

Ja som sa na neho vražedne pozrela, dal mi pusu na čelo.

Začal sa svadobný tanec. Sonička s Peťom mali fakt výborné nacvičený tanec. Bolo to tak romantické. Juro ma chytil okolo bokov, opreli sme sa o seba a v objatí pozerali ako tancujú. On presne vie čo ma kedy spraviť. Boky mi stlačil popri tom ako si dávali pusu. 

H: Veď čo sa na ňu stále lepíš? Smiali sa

J: Lebo je ako med, a med lepí. 

J: Aj ho rád ochutnávam. Pošepkal mi do ucha a zahryzol do ušného laloku. 

Ja som sa otočila a pobozkala ho jemne na krku. 

Do tancu sa potom pridali aj ostatní, tancovali sme slaďák. Držal ma okolo bokov nad zadkom a ja jeho okolo krku. Dával mi jemné pusy na čelo. Tanec skončil a už začala zábava.

J: Môžeš na chvíľočku?

T: Jasné. 

Zobral ma za ruku a ťahal ma k záchodom. Pred záchodmi ma oprel o stenu, ruky si oprel o stenu aby som mu nemohla utiecť. 

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now