10. Je to zaujímavé

716 11 0
                                    

Ráno som sa zobudila na budík a keďže dnes chalani nemaju trening tak som vedela že sa stretnem s Jurom.
Obliekla som sa, namalovala, spravila hygienu a odišla na raňajky. Sadla som si za stôl k Nine, jedli sme sa zrazu som videla prichádzať jeho. Jura...
Nabral si jedlo, prišiel k nášmu stolu a spýtal sa či si môže prisadnúť. Povedali sme že áno.
Nina už dojedla a pobrala sa na izbu. Ja som tam ostala sedieť len s Jurom. Pípal mu stále mobil ale ja som to neriešila a keďže som rozmýšľala nad včerajškom, dospela som s názoru, že ho niekam dnes zavolám a urobíme si pekný deň.
Juro sa začal usmievať do telefónu.
T: No takže vidím, že máš dobrú náladu tak sa ťa chcem spýtať či by sme dnes niekam nešli. Pozrieť mesto a tak.
Chytil na z stehno. Naklonil ku mne hlavu a povedal:
J: Prepáč ale ja mam dnes rande, ale môžeme nabudúce 😉
Môj usmev rychlo opadol.
T: aha...
Rýchlo som sa postavila a utekala do izby. Vo výťahu som začala byt uplne smutna a naštvaná. Prečo sakra veď ja som rozbehla tuto hru a ja s nim nič nechcem mať tak čo sa deje?!
Celý deň som sedela na izbe, občas som si napísala s Ninou ale bola som dosť smutná.
Zrazu som započula klopanie na dvere. Bola to Nina.
N: Čo sa deje Timi.
T: Nič sa nedeje. Čo by sa malo diať?
N: Vidím, že sa niečo deje. Prečo nie si s Jurom. Okamžite to vyklop
T: Dajte mi všetci pokoj s Jurom, prečo by som si ním mala byť? Nezaujima ma
N: Ale jasne jasne, vyklop to
T: Čo ti mám vyklopiť? Že som začala žiarliť ako nejaka sliepka?
Všetko som jej povedala
N: Tak ja ťa už úplne chapem, ale aj ty si sa snímky zahrávala a nič spolu nemáte.
T: Veď áno ale... To je jedno... Nespravíme si nejakú fotku?
N: No jasné môžeme
Odfotili sme sa a dala som ju na storku.

 Nespravíme si nejakú fotku? N: No jasné môžemeOdfotili sme sa a dala som ju na storku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nine zrazu pipla sprava a povedala, že musí odísť. Tešila som sa že si možno našla nejakého hokejistu.
T: Dobre tak dobrú, a ďakujem za večer. 😇
N: Jasna vec, dobrú
Prešlo nejakých 15 minút a počujem veľmi hlasné búchanie do dverí, otvorím dvere a v tom...

Prosím zanechajte mi aj nejaký komentár a môžete mi dať aj nápad že ako by to malo pokračovať.🥰

Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now