Dnes ráno odlietame na Slovensko. Mali sme budík na 6:00, takže áno moc sme sa nevyspali. Zazvonil budík.
J: Mne sa tak nechceeee. Zaboril hlavu do vankúša.
T: Davaaaj musíme vstávať.
J: Nieee, poď ešte ku mne.
T: Nemôžem, nestíhame. Dala som mu pusu na čelo a vstala z postele.
Išla som do kúpeľne si umyť zuby a namaľovať sa. Tak isto aj Juro. Obliekli sme si pohodlné outfity a išli na posledné raňajky v Pekingu. Tak mi to bude chýbať. :( Raňajky sme si dali dosť výdatné, bohvie kedy budeme jesť. Dojedli sme a išli sme na izbu si zobrať kufre, spravili sme si ešte fotku.
Prišli sme autobusom na letisko, prešli sme všetkými kontrolami. Mali sme ešte čas tak sme išli do Starbucksu na kávu. V diaľke som videla Victoria Secret obchod, hneď som pridala do kroku a išla tam. Na Slovensku ho nemáme.
J: Veď tu predávajú len spodné pradlo a doplnky.
T: Veď práve. Nejaké mi vyberieš.
J: Jaaaj, už chápem. Lišiacky sa usmial.
Vybrali sme nejaké spodné pradlo, išla som do skúšobnej kabinky si to skúsiť. Naraz dovnúra vstúpil Juro. Ja som sa zasmiala a buchla ho nech ide von. On ostal stáť na mieste a obzeral moje telo od hora, dole. Rozhodla som sa, že ho trošku podráždim. Prišla som ku nemu pomaly blízko, naklonila som k nemu hlavu a rukami prešla po jeho vypracovanom tele. On je vysoký, čiže som musela sa pozerať hore. Boli sme k sebe blízko.
J: Nedráždi ma.
T: Baví ma to. Žmurkla som.
Odtiahla som sa od neho, myslela som si, že odíde a nechá ma prezliecť, mýlila som sa. Rýchlo podišiel ku mne, chytil ma za krk (jemne) a povedal:
J: Dnes spíš u mňa! A toto chcem vidieť!
T: Takže berieme oboje?
J: Presne tak. Iba žmurkol a pousmial sa.
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey