37. Je to ok

675 19 0
                                    

Volala som aj trénerovi a ten mi povedal, že Juro spadol na ľade a ma niečo s rukou a rozbité čelo. Nechápem ako sa to môže stať keď majú helmu. Začala som plakať. Ešte, že sa horšie nestalo. Volala som Gabike, Jurovej mamine.

G: Ahoj Timka, deje sa niečo?

T: Dobrý deň, áno, Juro spadol na ľade. Idem práve za ním na ľad.

G: Čožeee, máme priletieť?

T: Nie nemusíte asi, že vraj ma niečo s rukou a rozbité čelo.

G: Dobre ale hneď mi napíš, čo sa deje. 

T: Jasné, píšem vám. Dovidenia

G: Ahoj.

Pozajtra máme ísť na svadbu, neviem síce či tam pôjdeme ale ako poznám Jura tak isto bude chcieť. Vytiahla som telefón z nabíjačky, mala som asi 20%. Obliekla som sa a bežala som do nemocnice. Došla som tam taxíkom a hneď mierila na úrazové oddelenie. Zaplatila som a rýchlosťou svetla som bežala ku okienku sa informovať. 

P: Dobrý večer ako vám pomôžem?

T: Dobrý deň, neviete kde by mal ležať Juraj Slafkovský?

P: Ste jeho rodinná príslušníčka?

T: Áno, som jeho priateľka.

P: Dobre, leží na izbe 506.

T: Ďakujem, dovidenia.

P: Majte sa.

Bežala som k informačnej tabuli zistiť kde je izba číslo 506. Bola v kolónke ĽAHKÉ ZRANENIA. Ani neviete ako moc ma táto informácia potešila. Išla som výťahom za ním. Vstúpila som do izby a tam už Juro ležal na posteli. Rozbehla som sa za ním.

T: Jurkoo, bože ja som sa tak bála.

J: Timka, všetko je v poriadku, neboj.

T: Ja som sa strašne bála, že sa opäť rozdelíme... Začali mi stekať slzy

J: Neboj mňa sa tak rýchlo nezbavíš. Zasmial sa

T: To dúfam.

J: Poď si ku mne ľahnúť, už mi chýbaš od rána.

T: Ja ti nechcem ublížiť. 

J: Mne nič nie je neboj.

Takto sme ležali pár minút dokým neprišiel doktor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takto sme ležali pár minút dokým neprišiel doktor. Rýchlo som sa postavila aby nenadával.

D: Dobrý deň.

J: Zdravím.

D: Tak máte poškodenie v ruke, natiahnutý sval a prasknutú vretennú kosť. Podľa vyšetrení s hlavou nič nemáte, iba vám to zalepím. Nie je to nič vážne len to chce týždeň, možno 2 úplnú stopku od fyzických aktivít.

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now