Ráno som si privstala. Dnes ma Juro voľný deň, bez tréningu, bez zápasov... Vstala som už okolo 7:00. Juro ešte spal a keďže má narodeniny tak som sa rozhodla, že mu spravím narodeninové raňajky do postele. Hneď ako som vstala som sa išla umyť, obliecť a vyrazila som do potravín. Kúpila som tortu, sviečky, šampanské. Po ceste domov som volala s maminou. Porozprávala som jej novinky, ako ide život a tak. Ponáhľala som sa kým Juro nevstane. Chvála bohu nebol hore. Darček som pripravila už týždeň vpred, o tom som starosť nemala.
Začala som chystať raňajky. Spravím mu waffle a dám tam sviečku. Kúpila som balóny. Aj jeden veľký v tvare srdca a jeden menší v tvare prasiatka. Musela som aj kúpiť hélium. Waffle sa už piekli vo wafľovači a medzi tým som nafukovala balóny. Naložila som ich na tanier a ozdobila posýpkou.
Spravila som mu ešte kakao. Balóny som si zobrala do rúk, waffle tiež a išla som zobudiť Jura.
T: Láska vstávaj.
Pomaly otváral oči a usmial sa na mňa.
J: Dobre ránko. Rozospatým hlasom povedal
T: Všetko najlepšieee!
J: Jeej, ďakujem. Postavil sa a objal ma.
T: Takže, všetko najlepšie k tvojím narodeninám, veľa zdravia, šťastia, lásky, aj keď samozrejme vieme, že jej máš dosť. Si moje všetko, si môj sen, si moje ráno, večer aj môj deň. Milujem ťa najviac na svete. Podala som mu darček.
J: Ďakujem láska, darček si nemusela. Môj najväčší dar si ty.
T: Ty môj. No pozri si to.
Pripravila som mu takýto box:
Juro tie slova už neuniesol a pritisol svoje pery k mojím. Objal ma tak silno, že som nemohla ani dýchať. Bolo to láskyplné objatie. Trvalo asi 3 minúty.
Sadol si so mnou na posteľ. Dal si ma na kolená a začali sme spolu jesť. Mala som ústa od šľahačky. Juro ma pobozkal a oblízol si ústa.
J: Teraz mi ta šľahačka chutila najviac.
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey