36. Vysnívané a nočná mora

845 18 1
                                    

Zapol mi ich, postavil sa a dal rýchlosťou svetla dole zo seba tričko. Keď som opäť videla jeho telo tak som zvlhla ako zem po daždi. Opäť podišiel ku mne a odopol mi podprsenku. Bozkami prechádzal od pier, cez krk, po bruchu až k nohaviciam. Odviazal mi šnúrku a dal dole tepláky. Ostali sme obaja len v spodnom prádle. Opäť ma bozkával a hral sa s prsiami. Rúčka nezbednica zablúdila medzi mojimi nohami. 

J: Tak ty sa tak veľmi tešíš?

T: Neroob. Pomedzi vzdychy som povedala

J: Mám prestať?

T: NIE! Nerob si srandu. 

J: Že popri tom ako si sa robila si myslela na mňa?

T: Nie. Zavzdychala som

J: Neklam, ja to viem. 

T: Dobre tak áno. 

J: Nebudem klamať, aj ja som si ťa predstavoval pri rôznych činnostiach. 😈

Oblizol si prsty a začal ma uspokojovať. Potom pridal aj viac prstov. Zvíjala som sa od rozkoše v posteli. On si to užíval, presne vedel kedy ma ubrať a kedy pridať. Presne preto sme si v posteli sedeli. Potom prsty vybral a opäť si ich oblizol.

J: Hmm, moja obľúbená príchuť. 

Jeho kamarát mu už začal tlačiť na nohavice tak sa vyzliekol. Rozkročil mi nohy, opľul to tam, kondóm si nedával lebo beriem antiku. Začal do mňa vrážať. Potom mi odopol putá a ľahol si na posteľ. Tým mi dal jasne najavo, že je čas na moju prácu. Ruky si dal za hlavu a pozeral čo spravím. Ja som si vlasy prehodila na bok. Zobrala som jeho kamaráta do rúk a začala ho robiť. Presne viem kde sú Jurove najlepšie body. Sústredila som sa hlavne na nich. Spravil sa mi do úst. Ja som to prehltla, ako vždy. Oblizla som si pery, a popri tom zahryzla do pier. 

J: Je na čase aby som sa aj ja napapal. 

Dravo ma zobral a prehodil na posteľ. On si ľahol medzi moje nohy a začal ma lízať. Aj on vie kde mám svoje top body. Sústreďoval sa na ne. Blížilo sa moje vyvrcholenie. Triaslo mi nohami.

J: Ešte vydrž. Povedal popri ústnej práci.

T: Ach-ch ja to ne-nevydržim. 

J: Ale vydržíš. Pridal prsty aj jazyk. Smrteľná kombinácia. 

Začala som dýchať na celú bytovku podľa mňa. Ruky som zvierala, telo mi vibrovalo.

J: Cum for me baby. 

V tento moment som vybuchla. Bolo to ako vodný balón ktorý už 3 mesiace chce prasknúť ale nedarí sa mu to tak mu pomôžete ihlou. 

Ešte som dýchala silno niekoľko minút. Bola som tak vyčerpaná, že som si myslela, že hneď zaspím. Ľahli sme si nahí na seba. On si dal hlavu na môj nahý zadok. 

J: Zabudol som ti povedať, že pozajtra ideme na svadbu. 

T: Čožeee a komu?

J: Peťovi a Soničke. 

T: Ja ale pozajtra odlietam. 

J: Láska, nechcela by si si modeling preložiť sem do Fínska aby sme boli spolu? Prosím. 

T: Je to dobrý nápad?

J: Je to ten najlepší nápad. Ja už nikdy nechcem byť bez teba.

T: Ja tiež, skúsim s tým niečo spraviť. 

J: Teraz som najšťastnejší muž na svete. 

T: Ako si na to prišiel?

J: Nevidíš?

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now