9. To čo sa stalo?!

754 15 0
                                    

Keď som vyšla von pred štadión, pozrela som sa na mobil. Veď skoro som zabudla čo sa stalo Nine. Napísala mi, že aby som potom prišla za ňou na izbu.

Išli sme s babami na hotel. Ja som hneď bežala za Ninou. Zaklopala som a ona mi otvorila, prvé čo som si všimla, že ma barle a sádru na nohe. Hneď som vedela, že to neznamená nič dobré. Sadla som si k nej na posteľ, ona si sadla ku mne, nohu mala vystretú.

N: Timi, do konca Olympiády nemôžem nič robiť... 😑

T: Ochhh... to mi je hrozne ľúto, ale aj také veci sa stávajú a prednejšie je samozrejme zdravie.

N: Akože môžem letieť naspäť na SK ale to nechcem. Chcem tu ešte byť.

T: Aspoň že tak, to som veľmi rada: <3

N: Prepáč ale začína ma to bolieť, musím si ľahnúť.

T: Jasné ja to chápem, keby si čokoľvek potrebovala, aj o pol noci tak mi volaj!

N. Ďakujem. Vážim si to.

T: To je samozrejmosť veď sme najlepšie kamarátky.

Objali sme sa a ja som išla na svoju izbu.

Prišla som na izbu, vyzliekla som si bundu, vyzula som sa. Keď som sa približila ku posteli našla som tam papier s odkazom: "o 21:30 ťa čakám na terase na streche. J." Ostala som úplne prekvapená, že ako sa to tam dostalo. Podľa mňa to dal Juro upratovačke a ona to tu položila. Keďže bolo 20:03 bolo na čase sa dať dokopy. Osprchovala som sa, premaľovala a obliekla som sa.

Vypadala som takto:

Bolo asi 21:25 a tak som pomaly išla z izby do výťahu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bolo asi 21:25 a tak som pomaly išla z izby do výťahu. Vystúpila som na poslednom poschodí. Vyšla som na terasu a tam na lavičke sedel Juro. Keď ma videl postavil sa.

J: Nečakal som, že prídeš.

T: Vidíš ja som samé prekvapenie.

J: Za tých pár dní som si to všimol. Ale to čo sa stalo v tej sprche tak to stále platí. 😏

Nechápem ako môže on so mnou toto robiť ale baví na to.
T: Na to môžeš zabudnúť trdlo.

J: No veď dobre, dobre... :D

Juro povedal, že sú tu aj hojdačky, tak sme tam išli. Ja som ho medzitým podpichla, že koľko dievčat tu už zobral. Povedal, že dosť ale, že ja som špeciálna. Zasmiala som sa, že aha... :D

Prišli sme k hojdačkám, sadli sme si na ne a začali sa hojdať.

Stále sme sa rozprávali, podpichovali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stále sme sa rozprávali, podpichovali. Bola už pol noc a tak som povedala, že už asi pôjdem na izbu. Postavili sme sa z hojdačky. Podišli sme k sebe. Naklonila som sa k Jurovi, boli sme od seba len pár centimetrov. On sa začal viac približovať a zatvárať oči akokeby sme sa išli pobozkať.
Ja som sa zrazu odklonila a povedala som
"fakt si si myslel, že budem tvoja?"😅
Juro ostal stáť bez slov.
Ja som sa oddialila, usmiala som sa a povedala Dobrú noc.
Prišla som na izbu, spravila hygienu, prezliekla sa do pyžama a so zaujímavým pocitom som zaspala.

Prosím zanechajte mi aj nejaký komentár a môžete mi dať aj nápad že ako by to malo pokračovať.

Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now