Zajtra odlietame do Fínska na majstrovstvá. Balíme sa už dnes, lebo keďže sa odlieta z Bratislavy tak budeme na letiskovom hotely. Každý sme si balili svoj kufor.
J: Dúfam, že si berieš aj svoje pekné prádielko. Lišiacky sa na mňa usmial
T: Beriem beriem.
J: Lebo vieš ako, budem potrebovať upokojenie pred zápasmi.
T: Ale čoooo.
J: No kedysi mi postačila moja ruka ale teraz keď mám teba tak už nestačí.
T: To som až taká potrebná?
J: V mojom živote najviac. Podišiel ku mne a dal mi sladký bozk.
Pokračovali sme v balení, sem tam Juro uštedril nejakú štipľavú poznámku nad ktorou som sa len pousmiala. Bože ja ho tak milujem. Dobalili sme si posledné veci. Juro mal viac tašiek a kufrov viac ako ja. To je pochopiteľné keďže má celú výstroj.
Na obed sme si vyšli do mesta. Mohli sme sa najesť aj doma ale chceli sme proste zmenu. Obliekli sme si rovnaké outfity.
Išli sme do nejakej reštaurácie v nákupnom centre. Usadili sme sa. Videla som na Jurovi, že si radšej nechal kapucňu na hlave lebo nemá moc náladu na fanúšikov. Čašníčka sa pri nás pristavila aby sme si mohli objednať jedlo. Ja som si objednala šalát s kuracím mäsom a Juro nejaký steak a zemiaky. Videla som na Jurovi, že je nesvoj.
T: Čo sa deje láska? Chytila som ho za ruku.
J: Nič láska len som zazrel pár fanúšikov ako si nás fotia a nemám na to náladu moc.
T: To nerieš láska.
J: Nechcem aby si takéto stresy zažívala so mnou.
T: Ale aké stresy? Mne to nevadí naozaj. Upokojila som ho
J: Vážne?
T: Áno.
J: Milujem ťa. Naklonil sa ku mne a pobozkal ma.
Čašníčka nám akurát doniesla jedlo. Juro už bol v lepšej nálade a začali sme jesť. Bolo to nebíčko v papuľke. Keď som videla ako si to jedlo vychutnáva tak som normálne aj žiarlila. Nie, robím si srandu. Dojedli sme a Juro išiel zaplatiť. Čo čert nechcel tak nás fanúšičky zastavili pri východe z reštaurácie.
F: Môžeme sa odfotiť?
J: No...
T: Hej jasné. Pozrela som sa na Jura, že ho to nezabije.
Odfotili sa s ním.
F: Milujeme ťa.
J: Ste milé...
T: Hej baby, hej hej!
F: Čo?
J: No ja som len jej.
F: No dokedy?
J: Navždy.
F: Okej.
J: Choďte už preč.
Bez slova odišli. Ja som ostala taká smutná lebo ja som im vybavila tu fotku a nakoniec oni toto. Juro ma chytil okolo bokov, ja som sa k nemu pritúlila a išli sme do auta.
V aute:
J: Láska nebuď smutná prosím. Vieš, že to nie je pravda a budeme spolu navždy.
T: No už sa nám to raz skoro pokazilo.
J: Znova sa to už nestane. Vieme čo k sebe cítime, názor iných je nám ukradnutí.
T: Som rada, že ťa mám.
J: Ja som najviac rád, že ťa mám.
Takto sme sa rozprávali až kým sme neprišli domov. Tam som si dobalila posledné veci, skontrolovala zoznam a oddychovali sme. Ležali sme spolu na mojej posteli. Ležala som v podprsenke na Jurovi a on ma škrabkal po chrbte. Ja som jeho škrabkala po bruchu. Pozerali sme nejaký film.
Zaspali sme a zobudili sme sa až okolo 18:00.
T: Jurko vstávaj, mali by sme ísť.
J: Mne sa pri tebe dobre ležká.
T: Mne ešte lepšie na tvojom krásnom brušku ale musíme. Postavila som sa ale Juro ma za ruku stiahol späť na neho.
J: Na niečo si zabudla...
T: Čo?
J: Pobozkať ma?
T: Jaaj prepáč.
Dala som mu pusu a odtiahla sa, on mi hlavu chytil a primačkol znova na neho. Túto chvíľku sme boli len my a naše jazyky, ktoré v ústach toho druhého tancovali. Vysadol si ma na neho a bozkávali sme sa. Držal ma za zadok.
T: Už musíme naozaj ísť láska. Odtiahla som sa od neho.
J: Hmmm. Pokračoval v bozkávaní môjho krku.
T: Myslím to vážne.
J: No dobre teda.
Začala som z neho vstávať. Samozrejme ma ešte nezabudol buchnúť po zadku.
Obliekli sme si ležérne outfity, predsa len budeme cestovať tak aby nám bolo pohodlne.
Jurovi rodičia nás zaviezli do Bratislavy. S Jurom sme sedeli vzadu, pol cesty sme sa rozprávali s jeho rodičmi. Klasicky nás poučili čo by sme mali a nemali robiť. Hah jasné. XD
Prišli sme do Bratislavy na hotel, stretli sme sa s chalanmi. Prišli sme na izbu, len sme sa osprchovali a išli si ľahnúť keďže ráno o 6:00 nám letí lietadlo.
Čauky mňauky, prepáčte, že časti nevychádzajú, snažím sa však užívať leto a doma skoro ani nie som. Ďakujem za pochopenie a podporu.
Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey