Ráno sme sa zobudili a išli sme do obchodu nakúpiť nejaké veci. Veľa veci som ešte kupovala, ktoré si beriem aj do Fínska.
Išli sme autobusom. Dnes pôjdeme ku Jurovi pre Lucku lebo sme sa dohodli, že pôjdeme s ňou do aquaparku do Popradu. Keď sme prišli z obchodu išli sme sa naraňajkovať. Kúpili sme si čerstvé rožky, takže mňamka. Dojedli sme, išli do izby pre veci a poprosila som maminu či nás nezavezie ku Jurovi domov. Súhlasila. Doviezla nás k Jurovi domov a dohodli sme sa, že nás Lucka počká na vlakovej stanici a odtiaľ pôjdeme vlakom do Popradu. Gabika bola pred domom v záhradke. Keď videla prichádzať auto išla ku bránke. Zoznámili sme moju maminu s Gabikou.
T: Tak mami toto je Gabika, Jurová mama.
J: Toto je Andrea, Timkina mama.
G: Ahoj, mohli by sme si aj potykať, veď sme skoro rodina.
J: Mamiii.
A: No a čo, veď ma pravdu. Tak teda Ahoj ja som Andrea
G: Ahoj ja som Gabika, poď na kávu.
A: Ďakujem za pozvanie, rada pôjdem.
J: Dobre maminky, my ideme do izby
G: Okej, bežte.
Mamina išla s Gabikou na kávu na záhradu si sadnúť. My s Jurom sme išli do izby. Išla som si vybrať plavky, mala som tu 2 druhy.
T: Ktoré si mám dať? Tieto či tieto? Ukázala som mu.
J: Tie prvé sú moc odhaľujúce, daj si tie druhé.
T: Dobre teda 😂😂😂
J: Už je najvyšší čas ísť, poď ideme.
T: Áno poďme.
Autobusom sme prišli na stanicu kde už čakala Lucka. Privítali sme sa s ňou a išli sme kúpiť lístky na vlak.
L: Dnes budete mať veľa fotiek, som váš osobný fotograf.
T: Dobre Luci, tešíme sa <3
Nastúpili sme do vlaku a sadli si na naše miesta. Vlak sa rozbehol a my sme cestovali.
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey