16. Prvé problémy či ako?

790 16 2
                                    

!WARNING! TÁTO ČÁSŤ OBSAHUJE PIKANTNÉ SCÉNY!

Prišla som na hotel, rozhodla som, že spravím Jurovi prekvapenie. Prichystala som posteľ, obliekla som si nejaké pekné oblečenie na seba a čakala kým príde.

Takto som prichystala spálňu:

Takto som prichystala spálňu:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Všetko bolo hotové. Napísal mi Juro, že za 10 minút je doma. Sadla som si na posteľ a čakala ho. 

Prešlo 10 minút a počula som klopanie na dvere. Vedela so, že to je Juro, otvorila som. Stál tam však Samo.

S: Čauko... fuuu vidím, že si mala asi iné plány. Videl všetko prichystané v izbe. 

T: Mala no... čo potrebuješ? Kde je Juro?

S: Preto som prišiel, sedíme na Hrivovej izbe, nechceš prísť?

T: No ak môžem tak prídem.

S: Jasné, že môžeš, veď preto som prišiel. 

T: Okej tak dajte mi chvíľku, prídem.

Zavrela som dvere a išla sa prezliecť, keďže som mala na sebe pyžamo. Obliekla som si niečo pekné, chcela som provokovať Juro... úprimne povedané.

Toto bol môj outfit:

Obula som si topánky, zobrala len telefón a kartu od izby

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obula som si topánky, zobrala len telefón a kartu od izby.

Prišla som pred izbu Hrivíka a zaklopala na dvere, otvoril mi Hrivík, že nech idem ďalej.

Vošla som dnu a prvé čo som videla bol Juraj, pozeral sa na mňa úplne "vykoľajeným" pohľadom. 😯😐

Sadla som si k nemu.

J: To čo máš na sebe?

T: Oblečenie?

J: Si krásna ale moc oblečenia na sebe nemáš.

T: Ale Jurko prosím ťa, veď si so mnou a chalani to nič.

J: Ale žiadny Jurko, proste, nechcem aby si sa tak vyzývavo obliekala.

Mne len sklesla nálada a sedela som tam zo založenými rukami. Chalani sa len rozprávali.

Po chvíli sa na mňa pozrel Juro. Chytil ma za ruku.

J: Timka nehn...

Nestihol odpovedať a ja som mu vytrhla ruku a postavila sa.

T: Nechaj ma prosím ťa.

Odišla som.

PR (Paľo Regenda): To si posral kámo. Choď za ňou.

J: Idem za ňou.

Bola som v izbe, úplne naštvaná som upratala všetko čo som nachystala pre nás. Počula som klopanie na dvere. Otvorila som. Stál tam Juro.

J: Môžem vstúpiť?

T: No poď.

Vstúpil dnu a zavrel dvere. Ja som si medzi tým sadla na posteľ. Juro si sadol ku mne.

J: Prepáč mi to prosím, neviem prečo som sa tak zachoval.

T: Nečakala som to od teba.

J: Ja viem, ja sa proste bojím, že ťa stratím. Nechcem o teba prísť.

T: Aj keby som chodila nahá, nikto nemá právo sa ma ani dotknúť. Asi ma nepoznáš ale ja by som ťa v živote nepodviedla.

J: Ja sa proste bojím. Viem čoho sú chlapi schopní.

T: Nemusel si tak reagovať. 

J: Prepáč mi to, ja ťa strašne ľúbim.

T: Veď aj ja teba.

Chytil ma jemne za krk a dal mi jemný bozk. Ja som sa na neho usmiala a objala ho. 

J: A prečo sú tu tie sviečky?

T: Mala som pre teba prekvapenie...

J: Ježiš ja som idiot, sám som si to posral.

T: Nevadí, idem sa osprchovať.

J: Bezomňa?😏 

T: No jasné že áno.

Vošla som do kúpeľne, vyzliekla som sa, zapla vodu a začala sa sprchovať. Zrazu som pocítila niečie ruky ako mi prechádzajú po ramenách až k bokom. Bola som otočená chrbtom k nemu. 

T: Aaaaa, Juro čo tu robíš. Dal mi ruku na ústa aby som bola ticho.

J: Si prekrásna. Pošepkal mi do ucha.

Ja som sa otočila a usmiala na neho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja som sa otočila a usmiala na neho. On mi chytil krk a začal ma bozkávať. Zobral si sprchový gél do rúk, vytlačil si ho na ruky a začal ma umývať. Krúžil mi rukami jemne po tele. Ja som spravila to isté. prechádzala som mu po hrudi od hora, dole. Prešla som až úplne dole, prešla som na jeho intímne miesto, pozrela som sa mu do očí. Začala som ho orálne uspokojovať. Po chvíli som prestala, postavila som sa k nemu. On ma dravo chytil a mokrí sme prešli do spálne na posteľ. Hodil ma tam a skočil na mňa. Ja som bola v úplnej eufórií. Bozkami prešiel na moje intímne miesto. Začal ma tam aj on uspokojovať, jazykom aj prstami. Vzdychla som a on prešiel naspäť ku mne hore. Znova sa načiahol do zásuvky pre ochranu, nasadil si ju a vošiel do mňa. Dnes to bolo veľmi intenzívne. Menili sme polohy. Keď sme skončili vyvrcholením, boli sme veľmi unavení.

T: Tak čo? 😁 Pozrieme si ten film? 😏

J: Ty akože nie si unavená? 😂

T: Bolo to skvelé ale mňa neunavíš. 😏😉 Zahryzla som mu jemne do ušného laloka. 

J: Chceš znova? :D

T: Vieš čo, pozrime si ten film radšej. 😆

J: Ako chceš. Dal mi pusu.

Zapli sme si Harryho Pottera.  Zrazu Jurovi začal zvoniť telefón. 


LÁSKY MOJE, ani neviete ako trápne mi bolo pri písaní tejto časti. Zvládla som to. Je to podľa vás moc alebo ani nie? Napíšte mi prosím spätnú väzbu do komentárov. Ďakujem za podporu! ❤️

Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now