Prišli sme na izbu, Juro ma hodil na posteľ. Išiel zavrieť a zamknúť dvere. Ľahol si ku mne a začali sme sa približovať, bozkávali sme sa. Ja sa som zrazu rýchlo postavila a bežala na WC-ko. Keďže som nebola zvyknutá piť alkohol tak som zvracala z toho alkoholu. Juro hneď dobehol ku mne.
J: Si v poriadku?
T: Som...🤢 asi...
J: Vidím, že nie si...
T: Choď do izby prosím, nepozeraj sa na to.
J: Nie, sme spolu a ja tu ostanem pri tebe!
Usmiala som sa a odklonila zo záchoda. Sedeli sme na zemi pri záchodovej mise. Keď prišla druhá vlna zvracania tak mi Juro pomohol držať vlasy a hladkal ma.
Takto som zvracala možno 20 minút, potom mi už bolo lepšie tak sme si išli ľahnúť. Predtým sme sa ešte osprchovali, spolu, nie nič nebolo! Obliekli sme si pyžamo a išli ľahnúť. Ľahli sme si a Juro si položil hlavu na moje brucho.
Chvíľku sme takto ležali no potom sa Jurovi začalo driemať tak sa otočil späť na posteľ.
T: Jurko?
J: Áno? (už rozospatým hlasom)
T: Ďakujem, že si sa o mňa postaral a prepáč mi to z tou tvojou sestrou.
J: Dnešný večer som si predstavoval inak 😏 každopádne je samozrejmosť, že sa o teba postarám keď ťa ľúbim.
T: Aj ja ťa ľúbim. Dali sme si pusu
J: Teraz už spinkajme, ALE toto mi aj tak vynahradíš! 😈😏
T: Aj dva razy!
Ležali sme vedľa seba, keďže som mala ešte alkohol v sebe tak prišla do mňa nejaká "nadržaná chvíľka" otočila som sa k nemu a moja ruka začala putovať po jeho intímnych partiách.
J: Čo to robíš?
T: Necítiš?
J: Veď cítim, spime prosím, bolo ti zle nechcem aby ti bolo aj potom. Vybral mi ruku spod periny.
Ja som ho nepočúvala a dala ju tam znova. On ju nahnevane vybral a položil von z periny.
J: Vieš, že keby si okej tak by som sa na teba vrhol ale nechcem ti ublížiť, stačí prosím.
Otočila som sa a nahnevane som zaspávala. Zrazu cítim dotyky na mojom páse. Prisunul si ma k sebe a pošepkal.
J: Vieš, že ťa ľúbim a mám rad naše noci ale dnes si oddýchnime. Dobre láska?
T: Hmm
Dal mi pusu na krk a hladkal ma po boku. Takto sme zaspali a zobudili sa až ráno. Keď som otvorila oči Juro už bol hore. Ležal ešte a mal opretú hlavu o ruku, usmieval sa a pozeral sa na mňa.
J: Dobre ránko, ako ti je?
T: Keď ťa vidím hneď lepšie. Ale nie veď, už mi nič nie je.
J: To som rád.
Prisunuli sme sa k sebe a maznali. Keďže dnes chalani nemajú tréning ani zápas, to isté aj my tak sme sa mohli maznať aj celý deň.
J: Čo budeme dnes robiť?
T: Neviem máme voľný deň, uvidíme ešte čo budeme robiť.
Postavili sme sa z postele a išli do kúpeľne spraviť hygienu. Obliekli sme si ležérne outfity a išli na raňajky.
Nabrali jedlo, sadli sme si k stolu ku chalanom.
Ch: Rozbili ste niečo?
T, J: Nie.
Ch: Tak to bol slabý sex. Pozreli sa na nás a docvaklo im to.
Ch: Počkať, že ti nedala? Začali si robiť srandu z Jura.
J: Nie a držte huby vy hovädá.
Chalani sa začali smiať.
Ch: Jaj tak už vieme prečo bolo u vás také ticho... 😂
J: Si nerobte srandu, že ste počúvali za dverami?!
T: Fuj vy nechutné, perverzné hovädá.
J: Toto si s vami vybavím.
Po zvyšok raňajok sme sa len rozprávali a keď sme dojedli išli sme späť na izbu. Rozhodla som sa, že spravím Jurovi masku, on nenamietal, dokonca sa mu ten nápad páčil.
Ahojte lásky, dnes máme prvý prázdninový deň. Idete cez leto niekam na dovolenku? Ďakujem za obrovskú podporu <3
Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey