Ráno, keď som sa zobudila, Juro už bol na tréningu. Mal skorý ranný tréning. Iba som cítila ako mi ráno dal pusu a odišiel. Vstala som okolo 8:40 na dosť silnú bolesť v podbrušku. Išla som na WC a zistila som, že som dostala menštruáciu. Tešila som sa lebo aspoň som si istá, že nie som tehotná. Bolesť bola dosť silná, tak som si dala tabletku. Umyla som si zuby, namaľovala a prezliekla. Zavolala som si ešte s maminou a pokecali sme. Kým sme volali som sa pri tom aj naraňajkovala. Rozhodla som sa, že tu poupratujem lebo keď mám svoje dni tak mi dosť pomáha aktivita. Upratovala som a po chvíli prišiel Juro.
J: Ahoj láska, som doma.
T: Ahoj. Chladno som pozdravila
J: Mohla by si byť viac nadšená, že som doma...
T: Veď ak nechceš nemusíš tu byť.
J: Ochh, okej. Odišiel do spálne kde si ľahol.
Ja som dokončila upratovanie v obývačke. Prišlo mi ľúto, čo sa stalo tak som začala plakať. Ešte k tomu začalo aj viac bolieť bruchu. Tak som si ľahla na gauč, zakryla sa dekou, plakala a ešte k tomu bolesť brucha. Juro išiel na záchod a všimol si, že plačem.
J: Prečo plačeš?
T: Nechaj to tak.
J: Ja neviem či ti šibe alebo čo, ja fakt neviem...
T: Tak mne šibe? Ja ako krava tu upratujem celý deň, bolí ma brucho, mám svoje dni, lietajú mnou hormóny a ty mi povieš či mi šibe. Vieš čo? Áno šibe, lebo ja som si to takto nepredstavovala. Kričala som a popri tom plakala.
Juro len bez slova stál na mieste ako stĺp.
J: Timi, ja som nevedel... Chytil ma za ruku.
Ja som mu ruku vytrhla a prekrížila si ich na hrudi. Podišiel ku mne, utrel mi slzy a objal ma.
J: Prepáč, ja som si myslel, že si šťastná.
T: Veď ja som šťastná, ale pár vecí musíme zmeniť.
J: Chceš pokračovať v tanci? Alebo nejakú prácu chceš?
T: Ja neviem. Proste potrebujem občas vypadnúť z domu.
J: Poďme dnes na večeru niekam von.
T: Môžeme, a aj ty mne prepáč, že som tak na teba vybehla.
J: To nestojí za reč. Poď sem. Pritisol mi jeho pery k tým mojim.
J: Poď si ľažkať. Chceš nejaký čajík, tabletku alebo niečo?
T: Nie, ďakujem, si zlatý. Ľahla som si na gauč.
Juro si ľahol hlavou na moje brucho. Hladkal mi ho, bozkával a snažil sa mi čo najviac pomôcť od bolesti. Bolo to také zlaté, strašne mi prišlo ľúto, že som na neho kričala.
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey