15. Nemci

756 17 4
                                    

Prišla som na štadión, viezla som sa s babami, oni síce idú tancovať ale ja s Ninou nejdeme. Vystúpili sme z mini busu. Nina si išla hneď sadnúť na striedačku, keďže sme aj my "VIP hostia" tak tam môžeme sedieť. Ja som išla do bufetu kúpiť niečo pod zub a nejakú vodu. Vrátila som sa k Nine. 

Hokej začínal za 5 minút. Usadili sme sa. Zrazu ma niekto objal z boku, pozrela som sa a bol tam Juro.

J: Chcel som ťa pred zápasom ešte vidieť. 

Postavila som sa a podišla k nemu. Objala som ho a pošepkala do ucha.

T: Ty to zvládneš a večer bude prekvapenie. MOŽNO. Jasné, že bude ale musím ho motivovať. :D

Juro sa usmial, žmurkol na mňa a dali sme si pusu. 

Ja som sa posadila späť k Nine, ona len krútila hlavou, stále ju to neprešlo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja som sa posadila späť k Nine, ona len krútila hlavou, stále ju to neprešlo. 

T: Ninka mohla by si so mnou prejavovať radosť. 🙂

Nina nepovedala nič.

!Hokej začal!

Prvá tretina začala

K: Slovensko dalo gól! Výborne chlapci. LIBOR HUDÁČEK napriek zložitej pozícii dokázal šikovne vystreliť spred kruhov. Niederberger pribrzdil puk, ktorý sa došmýkal do bránky. Asistencie: Kristián Pospíšil a Martin Gernát.

ÁNOOOO! GOOOOL! Zakričali sme z plných hrdiel. Tešili sme sa výskali. Slovenský fanúšikovia tam nejaký boli a tí sa tešili rovnako. 

Hra pokračuje...

Skončila prvá tretina.

Keď Juro odchádzal do šatne iba mi zamával a ja som mu odkývala späť. Nina bola opäť ticho. Ja som sa rozhodla, že teraz jej to všetko vysvetlím.

T: Ninuš počúvaj, viem čo som sľúbila ale stalo sa, city neovplyvním. Chcem ti len povedať, že naozaj sa máme radi a bola by som rada keby si to pochopila. 

N: Veď ja viem moja, ja len proste nechcem aby ti ublížil. Stále mám v hlave to ako sa choval na začiatku. 

T: Ak mi ublíži tak to bude zlé ale ja to zvládnem. 

S Ninou sme sa len na seba usmiali a objali sa. 

N: A čo? Bolo už niečo? 😏

T: Ty trúba, hej bolo... Všetko som jej porozprávala dopodrobna.

N: Veľmi sa s tebou teším, ty si úplne buchnutá, žiariš na kilometer. 

T: To je až tak vidieť? 😁Začali sme sa smiať.

Prestávka skončila.

Druhá tretina sa začala.

K: Slovensko dalo gól! Vyhrávame 2:0. PETER CEHLÁRIK poslal puk do bránky po peknej akcii s Gernátom. Asistencie: Martin Gernát a Marek Hrivík.

Opäť sa začali radovánky. Skákali sme a kričali. Juro sa na mňa otočil a usmial sa. Ja na neho tiež. 

Hra pokračuje...

K: Slovensko dalo gól! Fantázia, už len sa nesmieme uspokojiť. Pochvala pre Čerešňáka, ktorý zabral na modrej čiare a nedovolil súperovi oslobodiť sa. MICHAL KRIŠTOF s parádnou strelou a je to už 3:0. Asistencie: Samuel Kňažko a Peter Čerešnák.

"Slovenskooooo". Začali sme kričať. Zimomriavky behali po celom tele.

Hra pokračuje... 

Druhá tretina sa skončila.

S Ninou sme si dopili vodu, chalani išli do šatne, s Ninčou sme iba kecali a čakali kým začne tretia, posledná tretina. Toto už nemôžeme prehrať!

Tretia tretina sa začala.

K: Slovensko dalo gól! Vybavené, spečatené a Slováci postupujú definitívne do štvrťfinále. Opustenú nemeckú bránku presne trafil MAREK HRIVÍK. Asistencie: Peter Cehlárik a Samuel Takáč.

Na tribúne sme sa začali tešiť ako nikdy predtým, postupujeme do štvrťfinále! Mala som úplne slzy v očiach. 

Začala hrať Slovenská hymna a chalani si zatiaľ podávali ruky. Keď odišli do šatne prišla mi SMS.

Truľko❤️ (tak mám uloženého Juriho)

"Poď za mnou do šatne."

T: Ninka, Juro mi písal, idem za ním, vidíme sa keď tak potom. Ahoj

N: Ahoj

Postavila som sa, zobrala si svoje veci a išla do šatne. Keď som tam vošla Juro sedel na svojom mieste. Hneď ako som ho videla som sa za ním rozbehla, on sa postavil. Skočila som na neho a dala obrovskú pusu. 

Chalani sa len začali usmievať popod nos.

Chalani sa len začali usmievať popod nos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

T: Som na teba extrémne pyšná. 

J: Ďakujem cica, nezabudni ale, že čo si mi sľúbila. 😏😉

T: Nezabudla som. Pobozkala som ho

Zosadil ma na zem a povedal, že sa ide prezliecť, ja som mu povedala, že dobre, že ho počkám na hoteli. 

Všetkých som pozdravila a odišla som zo štadiónu. Zavolala som si taxi a išla som. 


Tak skalní fanúšici moji, chcela som aby ste mali pekný večer, tak som sa rozhodla vydať ďalšiu kapitolku. Teraz mám viac času, takže jedna za deň bude určite a ak sa mi bude dať a budete aktívni tak aj dve. Ďakujem za ohlasy, ste skvelí! ❤️ 

Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now