Ráno som vstávala 6:30, som naučená vstávať takže som vstala pomerne v pohode. Spravila som klasické veci, umyla som sa, obliekla a ponáhľala na raňajky. Vo výťahu som stretla Jura. Iba sme sa pozdravili a išli sme každý k svojmu stolu a jedli sme. Dala som si ľahké raňajky v podaní len zeleniny.Išla som na tréning, tréning predbiehal vskutku v pohode, občas to je ale adrenalín lebo ak viete čo robia roztlieskavačky tak viete že akrobacia patri k tomu. Mne osobne sa NAŠŤASTIE ešte žiadne zranenie nestalo.
Dotrénovali sme a išli sme mini busom späť na hotel. Každý sme šli na svoju izbu, prezliekla som sa do normálneho oblečenia, predtým som sa osprchovala a išla pomaly na obed. Na obede som sedela sama keďže Nina sa neviem kde zabudla zase. Sadol si ku mne Juro, najskôr som nepochopila no potom som to nechala tak a neriešila som. Ako sme jedli tak sme prehodili len pár slov. Všimla som si ako mu stále pípa mobil ale neriešila som to len ma to zarazilo. Jedným očkom som tam nakukla a videla som tam mena báb a za každou mal emoji srdiečka čo znamenalo že asi ich pozná fakt dobre. :)) On si zobral mobil a každej jednej odpisoval. Dojedla som a išla som do izby, napísala som Nine aby prišla za mnou.
*Prišla*
N: Ahoj, ako sa máš? Čo si prežila posledné dni?
Ja: Veď vieš sme sa pohádali s tým Jurom a keď ti bolo zle tak som išla behať. On behal tiež a zastavil sa pri mne.
N: A povedal ti niečo?
Ja: Povedal ale aj tak si myslím že je dosť egoisticky a narcisticky.
N: Je to možne ale je dosť pekný.
Ja: Akože čo ja viem, nie je najhorší ale to že sa páči veľa bábam tak to asi vysvetľuje aj to že mu vkuse pípal mobil.
N: Tak skalne fanúšičky sa ozývajú.
Ja: Nemyslím si že to boli skalne fanúšičky. Podľa mňa proste mu stúpla sláva do hlavy a stal sa z neho sukničkár.
N: Je to možné, dostala som nápad!
Ja: Aký?
N: Ani jedna s ním nemôžeme nič mať!
Ja: Dobre ja s tým problém nemám ja ho aj tak moc nemusím a ani sa mi nepáči.
N: Mne sa páči ale je to chodiaci red flag sooo, NIE!
Rozhodli sme sa že sa pôjdeme sánkovať a užívať si spoločné chvíle. Obliekali sme sa do zimného oblečenia a požičali si malé boby.
Vonku sme si spravili sme si fotku a dali ju na Instagram.
(všetky ig sú vymyslené)
_timejkaa_
Páči sa to používateľovi pavolregenda a ďaľším (256)
_timejkaa_ Dancing in the breeze ❄️☃️
ninulkaaa_ kraaasne <3
____________________________________________________________
Keď sme sa vrátili späť do hotela tak sme išli každá na svoju izbu. Ja som bola riadne vymrznutá. takže som hneď smerovala do horúceho kúpeľa. Vyšla som z vane, obliekla som si pyžamo a zobrala som do ruky mobil. Začala scrollovať Instagram. Otvorila som upozornenia a bolo tam že @_slafkovsky_ started following you.
Tak aby som nevypadala že nejakú namyslenú trúbu tak som mu follow opätovala. Zrazu mi prišli oznámenia že mi lajkol nejaké príspevky a príbeh. Začala som premýšľať, že o čo mu ide ale nakoniec som si povedala že mi to je jedno a zaspala som. Na druhý deň som vstala okolo 7:00, hokejisti mali v ten deň zápas tak si si išla pripraviť a vyžehliť tanečne oblečenie. Hokej začínal o 14:20 takže dovtedy som sa len pofľakovala a nič nerobila. Pol hodinku pred zápasom som sa rozcvičila. O 14:00 sme prišli na štadión kde sme išli do šatne sa obliecť do nášho kostýmu. Vošli sme do šatne a tam sa akurát hokejisti prezliekali. Uvidela som Jura a aj keď som na začiatku hovorila že telo nemá nejaké unikátne od ostatných tak teraz som ostala úplne len stáť a pozerať sa na jeho telo. On videl že sa pozerám na jeho brucho a tak sa na mňa pozrel tiež a začal sa usmievať. Ja som sa zacítila trápne tak som sa radšej začala rozprávať s Ninou. Keď sa hokejisti obliekli do výstroje tak odišli zo šatne aby sme sa my baby mohli obliecť.
Mali sme takýto kostým:
Keď sme vyšli zo šatne a prišli sme na naše tanečné miesta tak sa hokejisti otočili na nás. Niektorí sa potom otočili späť a pokračovali v rozkorčuľovaní. Všimla som si ako Juro stále pozoruje iba mňa a Ninu. Chcela som vedieť, že ako sa zatvári tak som na neho žmurkla a usmiala sa na neho. On si jemné hryzol do pery a usmial sa.
Prosím zanechajte mi aj nejaký komentár a môžete mi dať aj nápad že ako by to malo pokračovať.
Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey
YOU ARE READING
Ako to všetko bolo...
FanfictionRoztlieskavačka dostane príležitosť ísť povzbudzovať hokejistov do Pekingu. Odnesú si domov len víťazstvo alebo aj niečo viac? Dajte mi follow na IG aj TikToku: loveslovakiahockey