38. Svadobné prípravy

667 20 2
                                    

Prišli sme do nákupného centra. Najskôr sme išli vybrať šaty pre mňa a podľa toho kúpime Jurovi oblek. Pochodili sme dosť obchodov no nakoniec nám padli jedny do oka. Vyskúšala som si ich.

T: Čo povieš? Otočila som sa na neho a spravila pózu.

Bez slova ostal stáť, iba ku mne prišiel a pobozkal ma.

J: Si nádherná. Najradšej by som tu a teraz niečo spravil ale to si necháme po svadbe. Teda samozrejme po Peťovej svadbe. Zasmial sa

T: Ja som si myslela, že po našej.

J: A ty by si chcela aby bola naša svadba?

T: No to záleží aj od teba.

J: Ja chcem.

T: Tak potom aj ja. Objali sme sa.

Kúpila som si také krátke fialové. Ukážem vám outfit keď budeme na svadbe. Vstúpili sme do ďalšieho obchodu a kúpila som si topánky, kabelku a doplnky.

J: Ja sa už nudím.

T: Láska, ja ti to večer vynahradím. Žmurkla som na neho

J: Jaaaj, tak to ešte môžeme nakupovať. :D Zasmiali sme sa

Konečne som mala všetko čo som potrebovala, teraz je rad na Jura. Išli sme do obchodu s oblekmi. Skúšal si ich dosť.

T: Zlatik, toto je ťažšie ako s mojimi šatami.

J: To nie je pravda. Veď musím k tebe ladiť aby každý vedel, že sme tam spolu!

T: Veď my k sebe už ladíme, či? :D

J: Áno ale to ako ladíme vieme len my. 😏

Po dlhej dobe vyberania si konečne vybral oblek, topánky, kravatu aj košeľu. Všetko v jednom obchode. Ešte sme sa zastavili v reštaurácií sa najesť. Utekali sme domov lebo o 18:00 nám letí lietadlo na Slovensko. Tam ma Peťo svadbu.

Doma sme sa zbalili, každý z nás mal veľký kufor. Na letisko nás odviezol Šimon. Prešli sme všetkými kontrolami a nastúpili do lietadla. Lietadlo vzlietlo. Chceli sme s Jurom pozerať film ale boli sme takí unavení, že sme obaja zalomili ešte vo Fínsku v lietadle. Zobudila som sa na to ako mi niekto chrápe do ucha. Bol to Juro. Bol taký zlatý, že som si ho musela natočiť. Po chvíli sa zobudil a videl, že sa smejem na nejakom videu.

J: Ukáž. Zobral mi mobil

Pozrel si to a urazene mi ho podal.

J: Si trápna!

T: A ty chrapoš!

J: Radšej chrapoš ako trapoš!

T: Hej?

J: Hej?

T: Naozaj?

Takto sme da doťahovali až kým sme sa neumlčali bozkom. Zapli sme si ten film a pozerali. Za chvíľu už hlásili, že ideme pristávať. Vypli sme film a iba pozerali do telefónov. Písala som si s maminou, všetko je ok čo som šťastná. Lietadlo pristálo a vyšli sme z letiska. Prišla pre nás tento krát moja mamina. Ideme na chvíľu ku mne a potom pôjdeme do Bratislavy keďže tam má Peťo a Soňa svadbu. Prišli sme ku mne. Nič také sa nedialo, len sme sa osprchovali a oddychovali na gauči. Na stole boli noviny a všimla som si hneď na úvodnej strane moju a Jurovu fotku. Zaujalo ma to tak som začala čítať.

Titulka: Ďalšia kráska v živote Juraja Slafkovského alebo stará láska?

Prečítala som to, nechápem na čo majú ľudia za potrebu písať články o vzťahoch. Naučila som sa to ignorovať, ďalej som to neriešila.

Ako to všetko bolo...Where stories live. Discover now