Tam cebinden bir şey çıkaracaktı ki arkasından biri kafasına vurdu. Bir süre öylece kaldıktan sonra yere düştü ve bayıldı. Nefes nefese korkuyla bayılan adama bakıyordum.
Ona vuran kişiye baktım ve İpek ve Kaan olduğunu gördüm. İpek elinde benim beyzboll sopamı almış bana havalı bir poz atıyordu. Kaan ise ben niye burdayım amk diye etrafa bakıyordu."Adanalıyık Allahın adamıyık bebek." Diye bana göz kırptı İpek.
Hem kurtulmanın verdiği rahatlamayla hemde onu gördüğüme sevinçten gülmeye başladım."Kızı delirttin amk. Bi o normaldi yani azıcık. Oda gitti sayende. Tebrikleeeer." Diye kaan İpek ve beni alkışlamaya başladi.
İpek bir sus amk dedi. Kaan da kes be drdi ve mutfağa erik yemeye gitti.
"Evde erik olduğunu nerden biliyor bu mal ?"
"Misafirliğe geldiğin tuvalete gitçem ayağına evi gezmiş aga."
"Ha sende demedin aq ?" Diye kaşlarımı kaldırıp ona baktım.
"En fazla nolabilur aga. Neyse şu adamı kaldırakta az çin işkencesi uygulayak ne dersin." Diye bana göz kırptı.
Ama ben ise nefretle adama bakıyordum. İpek biraz tırstı ama şeklini bozmadı.
"Sadece ona aynı şekilde kafasına süsle vurmak istiyorum İpek."
"Vurarsın gülüm, vurarsın aslanım." Diyerek mutfaktan erik yiyiyerek gelen Kaana baktık. Bir elinde ip bir elindede sandalye vardı.
4-5 saniye üçümüzde birbirimizle bakıştık. Sessizliği Kaan bozdu.
"Ne var aga adamı salcak değiliz ya ? Poliste pek bir işe yaramaz."
Bu fikre pek içim sinmemişti. Polise vermek daha iyi bir fikir değil miydi ?
"Bence polise verelim hem biz ne yapacağız ki adamla ?" Dedim o sırada İpek adamı yerden kaldırdı.
"Ammada ağırmış amk hayvanı." Dedi İpek.
"Aga polisler en son güvenlik kameralarına bakıcaktı. Nerdeler peki Elçinciğim söyle bakalım." Dedi Kaan sırıtarak.
Buna sessiz kaldığım. Kaan tatmin olmuştu."Aynen öyle." Dedi ve İpeke sandalyeyi getirdi ve salonun tam ortasına sandalyeyi koydu.
İpekte adamı sandalyeye oturttu ve Kaanda adamı sıkıca bağlamaya başladı."Adamı sıkmaktan gebertceksiniz az gevşek yapın hayvanlar." Dedim
İpek bana sen sus bi diye baktı.
Kaan da tabi yorumsuz kalamazdı."He adam iplerden kurtulsun siksin bizi dimi ? Hepimiz rahatlarız." Dedi
Buna ben göz devirirken İpek kahkaha attı.
"Ay alemsin ayol" diyip sırtına vurdu.
Kaan ölüyomuş rolü yaptı.
"Ay öyle vurulurmu....imdaat...adam öldürüyorlar!!!"
Ben bunları nerden tanıdım amk dedim ve kendime gelmek için mutfağa su almaya gittim.
Kaan'ın Bakış Açısı
Elçin mutfağa gitmişken bende İpeke söyledim şu adamın suratını görek diye. Uyanıncada sorguya çekeriz diye de ekledi İpek. Valla bu kız zeki olmak istediğinde oluyo ama genlerden mi bilinmez deli takılıyo.
Neyse bir elimle adamın suratını tuttum ve şapkasını çıkarttım. Kahverengi saçlara sahipti.
Sonra maskesini çıkarttı İpek. Ve gördüğüm şeyle şok oldum. Resmen yediğim erikleri çıkaracaktım öyle kötü oldum. İpek neden böyle olduğumu anlamadı."Noldu lan iyi misin ? Hayalet gibisin kanka." Dedi hafif endişeli ama ortamı germemeye çalışarak.
"B-ben bu adamı tanıyorum." Dedim.
İpekin gözleri büyüdü."Nerden tanıyorsun ki ?"
"Esku bir arkadaşım olur kendisi. Uzun süre önce ayrıldık. Elçine de anlatmıştım. Bunu görünce hiç mutlu olmayacak." Dedim ve korku içinde baygın oturan adama baktım.
"En fazla ne olabilir ki Kaan abartma." Dedi İlek gergin bir şekilde gülerek.
"Bu demek okuyorki içimizde güvenmememiz gereken biri var. Ve bu kişi bizim İpektdn uzak durmamızı istiyor..."
İpek korkuyla adamın suratına baktı. Ve bende cümleyi devam ettirdim.
"...ve bu adam gerçekten zeki biri. Her şeyi planlamış gibi. Baksana." Dedim ve baygın adamın kafasını onun sağına çevirerek boynundaki dövmeyi belirginleştirdim.
İpek logoyu başta anlamamıştı. Ama sonra biraz kafasında oturtmuştu olan biteni.
Elçin'in Bakış Açısı
Suyumu lıkır lıkır içtim. Ohh be o aksiyondan sonra çok susamışım. Şu mallar napıyo bir bakam. İyice sessizleştiler diyip salina yöneldim. Salina girdiğim gibi adamın maskesinin gittiğini gördüm ve bir şok daha geçirdim. Kaan başını iki yana salkayarak bana baktı. İpek ise sessizdi.
Bu adam... Kaan'ın anlattığı adamdı. Kendisi ta eskiden tanıdığım biriydi. Kendisi beni tanımazdı o kadar ( yani ben öyle sanıyordum ) ama ben onu iyi tanırdım. O burada benim evimde ne yapıyordu ki ?
Kaana şaşkın bir ifadeyle baktım. Kaan ise ciddi bir ifadeyle bana baktı.
"Aramızda bir hain var Elçin. Ve bu adamın seninle bir derdi var."
***