31. Elçine Yakıyoruz 😔

120 14 7
                                    

Elçinin Gözünden

Dışarıda bekleye bekleye ağaç olmuştuk. Nerede kalmıştı bu çocuk diye düşünüyorduk. Sonra bir anda bana bir mesaj geldi.

Açtığımda ağlayacak gibi oldum. Hiçbir şey düşünemiyordu. Hayallerim, emeklerim ve anılarım resmen gidiyordu.

Direk arabama koştum, herkez bana sesleniyordu ama dinlemedim ve eve sürmeye başladım. Sinirden ağlıyordum.

Eve sonunda varmıştım. Ama evde hiçbir ateş belirtisi yoktu. Bunu hiç düşünmedim ve direk evime girdim.
Her tarafa baktım ama bana gelen fotoğraftaki gibi değildi.

Hiçbir şekilde yangın ya da alev yoktu. Wtf diye öylece kaldım, o zaman o fotoğraf da neyin nesiydi diye düşündüm.

Sonra bir anda kafama sopanın geçirilmesiyle bayıldım.

3 saat sonra

Gözlerimi bir tokatla açtım. Şok ve acı ile etrafa baktım hızlıca. Nerede olduğumu bilmiyordum. Amk gene mi kaçırıldım diye sövdüm içimden.

Sonra karşımda oturan kişiye baktım. Hayır, bu o olamazdı. Karşımda gördüğüm kişiyle deliricek gibi oldum.

Gerçekten her dostumuz bize ihanet ediyordu. Ağlıyordum, çünkü ona güvenmiştim. Dertlerimi, her şeyimi ona anlatmış ve danışmıştım. Nasıl böyle kötü olmuştu ? Ya da neden karşı taraftaydı ?

???: "Sonunda uyandın Elçin hanım. 3 saat sürdü ana olsun." Dedi ve güldü

"Bunu neden yapıyorsun, aşağılık herif!" Diye ona bağırdım.

"Aaa aşağılık falan ayıp oluyor." Dedi ve üzülmüş gibi yaptı. Ama üzülmediği o kadar belliydi ki.

"Ne istiyorsun ?" Diye sordum. Ama tabiki ona istediğini vermeyecektim, sadece sebebini öğrenmek istiyordum.

"Adalı biraz delirtmek istiyorum. Senin kaçırıldığını ve zarar görmüş halini görünce delirecek ve kendisi bulmaya çalışacak. Bilirsin onun hırsını, intikamını kendisi almak ister." Dedi ve bana sırıttı.

"Zarar görmüş derken ?" Diye korkuyla sordum. Daha da gülümsedi ve cebinden çok keskin bir bıçak çıkardı.
Olduğum yerde dondum. Beni öldürücekmiydi ?

Korkuyla ona baktım. O ise ayağa kalktı ve bıçağı masya koydu. Telefonun çıkardı ve önüme video ya da fotoğraf çekmek için bir şeyler kurdu.
Adam harbiden psikopattı.

Korkudan ağlıyordum, bu adam beni çok kötü yaralayacağını biliyordum.

"Merak etme, hızlı olacağım. Ama sanırım bu daha kötü yapıyor." Dedi ve güldü. Ardından oynat tuşuna bastı ve eline bıçağı alıp bana yaklaştı.

1 Saatin Sonunda

Kanlar içindeydim. Suratım, boynum ve kollarım kesikler içindeydi. Birazda dayak yemiştim. Ağzım kanıyordu ve durmuyordu. Yorgun gözlerle ona baktım.

Artık dayanamayacağımı anlayınca durdu ve geri çekildi. Ellerindeki kanı temizledi ve telefona doğru yürüdü.

"Çok güzel, tam da istediğim haldesin. Bu videodaki ss leri kendisine atıcam. Bakalım tepkisi ne olacak ?" Dedi ve kahkaha attı. Hiçbir tepki veremiyordum. Adalın endişelenmesini istemiyordum ama yapabileceğim bir şeyde yoktu. Sessizce ona bakıyordum sadece.

Gözlerim gerçekten uyumak için bana yalvarıyordu. Odadaki aynadan kendime baktım. Yüzüm mahvolmuştu. Saçım ise çekilmekten baya bozulmuştu.

Adam işini bitirmiş olmaylıydı ki zaferle gülümsedi.

"Veee, gönder. Hadi bakalım sen dinlene dur. Ben ise sana birazdan Adalın tepkisini gösteririm." Dedi ve sırıttı. Telefonunu masaya bıraktı ve odadan çıkıp gitti. Masadaki telefona ve bıçağa göz gezdirdim.

İşe yarayabilirlerdi, ama çok yorgundum. Kendimi kurtaracak güç varmıydı bende şuan ? Sanmıyordum.

Ama o gitmişken denemem lazımdı.
Onun evden çıktığından emin olcunca derin bir nefes aldım ve sandalyemi masaya doğru ittirmeye başladım.

Sonunda varmıştım, düşmeden nasıl başardım bilmiyorum ama olmuştu.
Ağzımla bıçağı tuttum ve elime doğru hafifçe fırlattım. Biraz canımı yakmıştı ama umursamadan ipleri kestim.

O işkenceden sonra ayağa kalkmakta biraz güçlük çektim ama olsun. Adamın telefonunu aldım ve odadan çıktım.

Telefonu çıkarıp polisi aradım. Yolda olduklarını söylediler. Umarım gerçektende öyledir diye umut ettim.

Sonra kan kaybından yere yığıldım.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin