15. Önce Güvenlik

213 17 5
                                    

İpekin Gözünden

Abinin evinde bir süre oturduk. Bize her şeyi ikram ediyordu. Adam annemden daha iyi besledi aq. Evde ne varsa getiriyodu.

Emre'de hiç umursamadan gömüyordu yemekleri. Abi seni hiç mi beslemediler ? Bunu umursamadım.
Ne verseler yiyecekti herhalde. Neyse sonra adamın kapısı çaldı.
Gidip kapıyı açtı ve tanımadığım biri çıktı. Konuşmayı sevmiyor gibiydi.

Aralarındaki sohbet bitince anahtarı abiye verdi ve siktirip gitti.

Ben direk ayağa kalktım ve Emrenin kolundan tutup çekiştirdim. O hala ağzındaki lokmaları yutuyordu. Hay amk dedim. Sonra birlikte adamın yanına gittik. Bu arada artık şu adamın adını söyleyem ya. Böyle hitap etmek hoş olmuyor. Adamın adı Cem'miş.

Nasıl bir isim amk. Neyse Cemler alınmaz umarım. Neyse Cem abi bize anahtarı verdi bide üzerine numarısını verdi. Emre kesin gelirdi amk. Yemekleri çok beğenmişti.

Neyse biz abinin evinden çıktık ve kapıya gittik. Anahtarla kapıyı açtık ve ayakkabıları çıkarıp içeri girdik. Bari geldik saygılı olak dimi ? Şaka yapıyorum Emre zorladı. Arkamızda iz bırakırmışız. Haklı mıydı lan ?

Neyse salon olacak odaya, mutfağa baktık ama gerçekten hiçbir yerde eşya yoktu. Ama ev anne temizlemiş gibi temizdi. Sonra Emrenin diğer odadan sesini duydum.

"Oha amasının anı ?!" Diye bağırdı.
Bir şey olduğunu düşünül endişelendim ve olduğu odaya koştum.

Odaya direk girdim ve gördüğüm şeyle korktum. Neden böyle bir tepki verdiğini anlamıştım.

"Oha amk bu ne ?" Diye sordum Emreye. Karşımızda tam 4 tane ekran vardı. Hepside ayrı yerleri gösteriyordu. Biri Elçinin evinin önü, biri benim ve Emrenin, biride Kaanın yerini gösteriyordu.

Bu ne qmk diye düşündüm. Emre şoka girmişti. İkimizde tepki vermiyorduk. Ne yapıcağımıza karar vermeye çalışıyorduk. Bu kameraların olduğu oda en dolu odaydı.

Yanda bir kaç tane dosya vardı ve bir sürüde kağıt. Bunlar ne bilmiyordum ama hepsini aldım ve çantama koydum. İyiki okul çantası gibi bir çanta almıştım amk. Yoksa o kadar şeyi nereye koyacaktım ?

Odadaki şeyleri araştırmaya başladık. İkimizde bu olay hakkında konuşmak istemiyorduk. Ama en sonunda konuşmak zorunda kalıcaktık. Ama şuan bunu yapmak istemiyorduk.

Bu şeyler başka bir şey bulamadık. Emreye döndüm.

"Şimdi ne yapacağız ?"

"Hiçbir fikrim yok. Ama umarım bu işi çözebiliriz." Dedi Emre.
Sonra kamerada bir şey fark ettim. Adal Elçinin evine gidiyordu. Hassiktir.
Ona yardım etmeliyiz dedim Emreye. Oda bana katıldı tam kamera olan odadan çıkıcakken evin kapısı açılmaya başladı.

Emre elindeki sopayı kavradı ve dövüşmek için hazır ola geçti. Bende korkuyla kapıya bakıyordum. Bu gelen kişi kim olabilirdi ? Adal Elçinin evindeyse gelen kimdi ?

Kafamdqn bir sürü soru geçiyordu. Kapı açıldı ve içeri Mert girdi. Hepimiz şoka girdik. Mert bize biz Merte bakıyorduk. Hepimiz ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk. Sonra bir anda Mert üzerimize koşmaya başladı.

***

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin