ᴠɪɢᴀsᴢ

4K 214 28
                                    

Delaney szemszöge
[ʀᴏ̈ᴠɪᴅ ʀᴇ́sᴢ]

Delaney szemszöge[ʀᴏ̈ᴠɪᴅ ʀᴇ́sᴢ]

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.





– Nem, nem... – ingattam a fejem szüntelenül.

Linny kissé felemelkedett a matracról, miközben összevont szemöldökkel bámult.

– Laine. – suttogta a nevem. Olyan lágyan, mintha félne, bármilyen erőteljesebb hang kihoz abból a vékony cérnára erősített nyugalmamból, amit még magaménak mondhatok.

Nem lehet.
É̶s̶ v̶a̶l̶a̶h̶o̶g̶y̶ m̶é̶g̶i̶s̶..

– Minden rendben! – ő erre csak megingatta a fejét.

Ez valami berögzült mozdulat?

A bőrkeményedéssel újult ujjaimat belevezettem a piszkos, kócos hajamba. Fejemet a térdeim közé ejtve függesztettem, míg a könyökeimet megtámasztottam a térdeimen; az arccal a padlóra zuhanás végkifejlet megelőzése végett.

Égeti a szemem, a szánt szándékkal visszatartott könnyek burka.

Rámarkolok egy egész hajcsomóra, hogy tompítsak a mellkasomban összegyűlt fájó érzésen. A fizikai fájdalmat jobban viselem, mint azt a szörnyű, szorító érzést a bensőmben.

– Minden rendben? – tompán hallom a nő szavait, de így is értem a kérdést. Mély levegőt veszek, majd lassan kifújom.

Megismétlem.

Igyekszem minnél kedvesebben válaszolni.

– Nem, bazdmeg. Olyan érzésem van, mintha süttetném magam a Napon. – válaszolom.

"Akkor mégsem." – gondolom és elhúzom a számat.

– Hm, igazán bájos! – mormogja, de mégsem húzódik el túlzó feleletem után.

Nem nézek rá.

Danielle.

A név beissza magát a bőröm alá, aztán felszívódik és bennem ragad, nem ereszt. Anyám gyilkosának neve körútra hívja a reggelire betuszakolt ételt a gyomromban.

Gyengéd kezek simítanak a vállamtól, egészen a kézfejemig.

Ölelésbe vonnak. Fura érzés.

Lena magához szorít, arcát pedig a fejembúbján pihenteti.

– Nem kell elmondanod, miért kavart fel a név. – nyugtat meg ezzel az egy mondattal. – Nem lenne jobb nekem, sem neked. Ám nem foglak elengedni addig, amíg biztosan tudom, hogy rendben vagy.

És így tett.
Akkor is a karjai között tartott, amikor elaludtam. Sőt, még akkor is magához szorított, amikor álmosságtól bódultan felkeltem. Egészen addig maradt velem, míg nem néztem rá és mondtam a szemébe nézve, hogy minden rendben.

Szépséges ÖrökösOù les histoires vivent. Découvrez maintenant