Delaney szemszöge
Kezeimet a melleim előtt keresztbefontam, miközben összpontosítani próbáltam a görnyedt alakra a koromsötétben.Nem szólaltam meg, ahogyan ő sem.
Szüntelenül fixíroztam a néma idegent.Időközben a szemem szépen-lassan kezdett hozzászokni a gyenge fényviszonyokhoz. Megtörve a feszült helyzetet, elsöpörtem izzadságtól tapadó homlokomból pár barna hajtincset.
– Hogy hívnak? – kérdeztem nyugodtan. Ellöktem magamat a zárt ajtótól és felé kezdtem sétálni. A szemben húzódó piszkos falhoz lépdeltem, megfordultam és lecsúsztam a földre.
– Amaya, azt hiszem. – válaszolt halkan. Hangja szinte néma suttogás volt. Oldalra biccentettem a fejem, míg őt bámultam.
Csupán egy koszos, szakadt fehér ing volt rajta, ami valószínűleg csak combközépig érhetett. Barna haja igencsak hosszú volt. Karjaival körbeölelte a felhúzott lábait.
– Nem tudod hogy hívnak? – vontam össze a szemöldököm. Amaya az állát a térdére fektetve sóhajtott.
– Már arra sem emlékszem mikor jártam utoljára oda kint. – motyogta a padlóra meredve. Fejemet a falnak döntve hallgattam a lányt, aki nem lehetett több húsznál.
– Ha az itteni kis palotára gondolsz, ne aggódj! Nem maradsz le semmiről. – mondtam vállat rántva, mire felhorkant. Felé pillantva láttam, ahogyan hátát a szintúgy falnak veti.
– Téged hogy hívnak?
Nem válaszoltam egyből.
Habár a lány védtelen volt ide lent, s senki sem volt, aki mellé szegődve véget vethetne az életemnek...Nem árultam el neki a nevemet.– Linny. – feleltem pár másodperc múlva, ő pedig bólintott. Amint kimondta a becenevet, a szívem hatalmasat dobbant.
– Nos, Linny. Mióta vagy itt?
– Talán egy hónapja vagy másfél. – mihelyst kimondtam, el is húztam a számat. Ennyi idő ittlét alatt sem voltam képes megszökni.
– Ezek minden hónapban új embereket hoznak. – forgatta meg a szemeit, aztán kicsit halkabbra vette a hangját. – Főleg mióta a Mr.LenyaltHaj mennyaszonya elkóborolt.
Tágranyílt szemmel kaptam a fejemet a lány irányába. Amaya bőszen bólogatni kezdett.
– Mennyaszony?
– Igen! De persze nem ő akarta, hanem az apja. A nő sokkal idősebb nála vagy volt. Ki tudja? – emelte fel a kezeit amolyan "az isten se tudja" stílusban, egy alig észrevehető gúnyos mosollyal.
– Jobban jár, ha inkább csak volt. – húztam én is óvatos mosolyra ajkaimat. Biccentett, majd lazított testtartásán. Kinyújtotta lábait, amik lelógtak az ágyról.
VOUS LISEZ
Szépséges Örökös
Roman d'amour𝑫𝒆𝒍𝒂𝒏𝒆𝒚 𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 𝑫𝒊𝑵𝒐𝒛𝒛𝒊. Adelynn és Colton egyetlen gyermeke. 𝐀𝐳 𝐨̈𝐫𝐨̈𝐤𝐨̈𝐬. Miután Adelynn tragikus halált hal, Colton egyedül kényszerül felnevelni pár hónapos kislányát és közben megküzdeni a gyásszal és a bűntudattal. A f...