sᴜ́ʟʏ

5K 222 52
                                    

Delaney szemszöge

Unottan ültem a tágas irodában, ami Nikola Mihajlovićhoz tartozott

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.





Unottan ültem a tágas irodában, ami Nikola Mihajlovićhoz tartozott. A helyiség végében egy széles faboritású asztal helyezkedett el, mögötte egy fekete műbőr forgószék volt betolva. A bal oldali sarokban egy karosszék foglalta a helyet, míg az irodai íróasztal előtt két szék állt fent az ügyfeleknek. - Az egyikben én foglaltam helyet.-
A falakat polcok és szekrények díszítették. Dokumentumok, könyvek, papírok voltak bezsúfolva a szekrényekbe, mégis rendezettnek hatott.

A körmömet piszkálva vártam Nikolára, ügyet sem vetve arra, hogy két hete még csak hallásból sem találkoztam a fürdővel.

Aiden mereven állt a karosszék mellett - nem mintha azért lenne, hogy leüljenek rá-, Ivo pedig a hátam mögött ácsorgott. A szőke férfi utasításba adta Ivonak, hogy ügyeljen minden lépésemre.

– Delaney, tudtad milyen kicsik a hangyák? – suttogta Ivo. Összehúzott szemöldökkel kissé oldalra fordultam és felpillantottam a mereven előre bámuló fiúra. Kicsit megmozgatta az orrát, így próbálta leplezni a mosolyát.

– Nem, de biztos elmondod. – suttogtam ugyanúgy visszafordulva.

– Knežević! – szólt a sarokból erélyesen Aiden. Megforgattam a szemeimet a férfi mogorva személyiségére.

Figyelmen kívül hagyva Aident, tüzetesebben körbenéztem az irodában. A szemeim megakadtak egy igen régi fényképen. Nikola állt középen, mosoly nélkül, keményen nézett a kamerába. Kezeit két kisfiú vállára fektette. Aident egyből felismertem. Szőke hosszú haját ugyanúgy a tarkójánál fogta össze, kék szemei pedig egyhangúan bámultak a kamerába. A mosolygós kisfiúnak szőkés-barnás haja rövidre volt nyírva, zöld szemei pedig jókedvűen csillogtak.

– Neked szőke volt a hajad? – kérdeztem halkan Ivot. Fura érzés kerített hatalmába.

– Egy ideig, ja. – motyogta.

Az ajtó halk nyikordulással jelezte az érkezőt. Lomha léptekkel sétált az idős férfi, amíg elérte az asztalát. Arckifejezéséről sütött a mélységes arrogancia.

– Apám! – köszöntötte halkan Aiden az apját, egy biccentés kiséretében. A férfi nem szólt, csupán engem figyelt. Tartottam a szemkontaktust.

– Delaney, kedves! – mormogta, állát az összekulcsolta kezein pihentetve. Gyanakodva fixíroztam az öreget. – Hogy érzed magad?

– Komolyan megmeri kérdezni? – kúszott hitetlenkedő mosoly az arcomra. – Kérdezze meg a zúzódásokat a testemen vagy az éhező gyomromat! Biztos készségesen válaszolnának.

– Ugyan Delaney! Szükséges eljárás volt. – mosolyodott el, azonban az teljes mértékben hamiskás volt. Keresztbefontam a lábaimat és magabiztosan felemeltem a fejemet, majd enyhén oldalra döntöttem.

Szépséges ÖrökösDonde viven las historias. Descúbrelo ahora