Delaney szemszöge
Csendesen emeltem a húst a számhoz. Sótlan volt és egy csipet fűszert sem hintettek rá, azonban mégis felüdülés volt végre tápláló ételt érezni a számban.
Ivo megfenyegetett egy szakácsot, hogy készítsen normális ebédet, ne moslékot, amit idáig kaptam. A nő kétségkívűl megijedt a fiútól - talán meg is sajnált - viszont csak ezzel tudott szolgálni. Nem mintha bánnám.
Elmormoltam egy halk köszönömöt Ivonak, aki csak mosolyogva legyintett és bíztatott az evésre.– Mennyi ideje vagyok itt? – kérdeztem halkan tőle, nem szakítva el a tekintetemet a krumplipüréről. Hallottam ahogyan az ágy nyikorog, miközben próbálja magát feljebb tornászni.
– Lassan két hete. – jelentette ki. Letettem a villát a kezemből, félretoltam a tálcát és felemeltem a mellém helyezett poharat, hogy enyhítsek a napok óta tartó szomjúságomon. Ránéztem.
– Tudsz valamit apámról? – folytattam, miután kortyoltam párat. Ivo a tarkója alá tette a kezét, csukott szemekkel válaszolt.
– Della, nem hiszem, hogy jó ötlet a családodról kérdezősködnöd. Aiden valószínűleg felrobbana a dühtől, ha megtudná, hogy itt beszélek veled és barátok vagyunk.– vallotta be, aztán lomhán kinyitotta a szemeit és cinkos mosollyal az arcán, kacsintott. – Viszont ez nemigazán érdekel. A papád kémeit néhányszor rajta kapták a kerítésnél.
– Hányszor voltak itt? – böktem ki pár másodpercnyi gondolkodás után. A fejét kezdte ingatni. Felült az ágyon, a széléré mászott, könyökeit megtámasztotta a térdein, összekulcsolta a kezeit és minden figyelmét rám fordította.
– Minden egyes nap, mióta Aiden idehozott. – válaszolta őszintén, mire én nekidőltem a hátam mögötti széknek.
– Mi történt velük?
– Voltak akik időben leléptek, viszont voltak, akiket elkaptak. – mondta, ajkai együttérző mosolyra húzodtak. – Egyikük sem árult el rólad semmi gyengeséget, pedig Aiden apja kínozta őket. Tisztelik a papádat, téged pedig szeretnek.
Kezeimet hevesen a hajamba vezetem, rászorítok néhány hajszálra. Legszívesebben tépném, hogy elnyomjam a mellkasomra nehezedő szörnyű nyomást.
A fizikai fájdalmat egyszerűbb kezelni.
– Milyen gyerekkorod volt Della? – döntötte oldalra a fejét kérdőn. Halovány mosoly kúszott az arcomra, míg komótosan felé fordítottam a fejem. Konkrétan láttam, ahogyan felcsillanak a szemei. – Jól áll neked, ha mosolyogsz.
– A gyerekkorom szörnyű volt. – feleltem kertelés nélkül, figyelmen kívűl hagyva a bókot. Mosolya lassan lekonyult és zavarodott tekintete majdnem nevetésre késztetett.
Miért hiszi mindenki, hogy normális gyerekkorom volt?
– Miért?
– Hogy-hogy miért? A mamám meghalt, apám pedig gyászolt. Egészen a tizennyolcadik születésnapomig szinte rám sem nézett. – magyaráztam meg neki, neki pedig enyhén elnyíltak az ajkai a csodálkozástól. Megingattam a fejem. – Kiskorom óta rendszeresen edzek, mindennap kék-lila zúzódásokkal tértem haza. Nem beszélt velem, nem nézett rám. Egyedül Ethan volt mellettem ezekben az időszakokban.
Figyelmesen hallgatott. Kezével a tarkójához nyúlt és megsimította, egy nagy sóhaj kiséretében.
– Della...– ejtette ki a nevemet halkan, mintha félne, hogy ezzel is bánthat.
Nem mondta, hogy sajnálja. Nem mondta, hogy minden rendben lesz. Ez pedig nyugalommal töltött el. Képtelen lettem volna végighallgatni a sajnálkozását, amiről eddig ő nem is tudott.
– Ha Aiden tudná, akkor... – kezdett bele, de azonnal belevágtam a szavába.
– Nem lenne semmi másabb, Ivo. – ráztam meg a fejemet, ő pedig igazat adva bólintott. Lecsúszott elém a földre, hátát az ágynak vetve beszélt tovább.
– Anyám rendes asszony volt, szerettem. – nézett el mellettem a homályos szobában. – Ő is szeretett engem, azt hiszem. Csak nehéz volt neki feldolgoznia, hogy nem lehetett a férfival, akivel összehoztak engem.
Nem szakítottam félbe. Hagytam, hogy annyit meséljen, amennyit meg akar velem osztani.
– Apámat, nem ismertem. – kúszott keserű mosoly az arcára. – Anyám sosem mondta el ki volt az, nem akart bajba sodorni. A férfi is benne volt a maffiában, ő pedig távol akart tartani.
– Ez nem sikerült. – csúszott ki a számon, Ivo azonban csak szomorúan felnevetett és bólintott.
– Öt évvel ezelőtt meghalt. – folytatta. – Aidennel már akkor barátok voltunk, anyám nem tudott róla. Aiden pedig elhozott ide, beavatott. Az apja pedig második fiaként kezelt, habár mindenki tudta, hogy utolsó választása lennék mindenben. Nem bántam.
– Aiden idehozott?
– Igen. Nem volt más családtagom, egyedül ő. – nézett rám végre. – Apám azóta sem keresett. Elmúltam húsz, de azóta se tudom ki ő. Anyám hagyott egy levelet, amiben leírta ki az. De ki a fasz akarná megismerni? Otthagyott megpusztulni.
– Lehet azt sem tudja, hogy vagy. Lehet nem is tudja, hogy van egy fia. – mondtam halkan, mire egyszerűen rám meredt. – Mi az?
– Ez eddig eszembe se jutott.– horkantott fel, én pedig a kezeim közé temettem az arcom. – De nem érdekel.
– A te döntésed, Kneže. – vontam vállat. Amikor pedig ráemeltem a tekintetem, arcán megint ott volt a vigyora. – Mi van?
– Bezécezel? – gügyögött hozzám csücsörítve, mire grimaszolva hátráltam. Csupán felkacagott, nehezemre esett visszafojtani az enyémet.
Észre sem vettem, hogy a vezetéknevét használva becéztem!
– Tudod...– húzta fel a szemöldökét kacéran. Azonban ebben a pillanatban, az ajtó kivágódott.
Kezemet a szemem elé kaptam, érzékenyen reagáltak a fényre ennyi idő elteltével egy sötét helyiségben. Hunyorogva próbáltam kivenni a nagy hévvel beviharzó személyt, míg Ivo mellettem gyorsan talpra kecmergett. Hideg levegő társult az érkezővel. Libabőrös lettem ahogyan a lágy szellő szinte végigsimította arcom minden pontját. Hirtelen megcsapott a férfi parfüm, illetve egy kis bourban illat. Elemeltem magam elől a kezem, igyekeztem a szőke baromra fókuszálni. Arcán semmi kifejezés nem ült, szemei gyanúsan méregettek, ahogyan előttem állt. Fel kellett nézzek rá, így ülve.
Várakozóan felhúzta a szemöldökeit.
– Nem állsz fel? – döntötte oldalra a fejét. Hangja olyan volt, mintha egy ideje nem beszélt volna avagy mintha most ébredt volna. Rekedtes és mély.
– Kérdésedben a válaszom. – biccentettem egy provokatív mosollyan, majd hátradőltem a széken. Ivo köhögéssel próbálta leleplezni kitörni készülő nevetését. Aiden ránézett, a fiú pedig azonnal abbahagyta.
– Állj fel, elmegyünk! – jelentette ki, aztán sarkon fordult. Ivo tágranyílt szemekkel nézett utána, nekem is kellett pár pillanat míg felfogtam a szavait. Felpattantam, de rögvest meg is szédültem. Ivo gyorsan felém kapott és megtartott. Aiden gyanakvóan fixírozta, amire a fiú kénytelen volt elengedni.
– Hova?
– Szobát kapsz. – mondta egyszerűen, az ajtónál visszafordult. – Knežević segít felmenni. Az apám irodájába vidd.
– Oké. – lehelte bólintva, majd minden tétovázás nélkül utánam nyúlt, az egyik kezemet a vállán átvetve segített ki. – Nehogy meggondolja magát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szépséges Örökös
Romance𝑫𝒆𝒍𝒂𝒏𝒆𝒚 𝑭𝒂𝒊𝒕𝒉 𝑫𝒊𝑵𝒐𝒛𝒛𝒊. Adelynn és Colton egyetlen gyermeke. 𝐀𝐳 𝐨̈𝐫𝐨̈𝐤𝐨̈𝐬. Miután Adelynn tragikus halált hal, Colton egyedül kényszerül felnevelni pár hónapos kislányát és közben megküzdeni a gyásszal és a bűntudattal. A f...