4. Bölüm

12.8K 714 160
                                    

4. Bölüm:


Bölüm Müziği: Olmazlara inat (Bölümle bir alakası yok ama bu şarkıya bayılıyorum)


İyi okumalar...

*********

2 Gün sonra:

İzgi'nin Anlatımıyla:

"Ya İzgi abla!" Ayşenin sitemli sesine karşın ben kahkaha atarken Alkım gülmemek için kendini tutuyordu. Ayşe yere uzanmış mavi gözlerini bana çevirmişken yüzünü buruşturmuştu.

"Vicdansız mısınız ya siz?" dediğinde onu bana uzattığı elinden tutup ayağa kaldırdım.

"Dövüşmeyi öğrenmek isteyen sendin Ayşeciğim. Hem ben öğrencilerime sana yaptığımın kaç katını yapıyordum da sesleri çıkmıyordu." dediğimde yüzünü ekşitti.

"Neden seslerinin çıkmadığını tahmin etmek zor değil. Konu dövüş ile alakalı bir şey olunca karakter değiştiriyorsun resmen." dediğinde bu sefer Alkım büyük bir kahkaha atmıştı. 

Her gün 1 saatlik avlu iznimiz vardı ve bu süreçte Ayşeye dövüşmeyi öğretmeye çalışıyordum. Alkım ise bu durumdan gayet keyif alarak bizi izliyordu.

Normal şartlarda insanlarla bu kadar kısa sürede samimi olmak imkansız gibiydi ama hapishanede olunca tüm gün  beraberdik. Haliyle sohbet etmeye fazlasıyla vaktimiz olmuştu.

"Alkım çok gülüyorsun bakıyorum buna. Seninle bir kapışalım istersen." dediğimde sırıtarak sırtını duvara yaslamıştı

"Yok ben almayayım. Kesin paslanmışımdır bu 1 senede." dediğinde fazla ısrar etmemiş, ben ve Ayşe devam etmiştik. 

"Bugünlük bu kadar yeter bence." Dediğim anda Ayşe kendini yere atmış nefeslenmişti.

"Bence de yeter artık." diyen Alkım ile bakışlarımız ona döndü.

"Sana ne oldu kız?" dediğimde derince nefeslendi.

"Uzun zamandır böyle gülmemiştim. Ne bileyim birden kötü hissettim kendimi." dediğinde yüzümdeki gülümseme buruk bir hale dönerken tam konuşcaktım ki yanımızdan tanımadığım bir kadının sesi geldi.

"Herhalde kötü hissedeceksin kendini. Babasını öldüren bir kadına göre fazlası ile duygusuzsun zaten." dediğinde Alkım donup kalırken ben sinirimi kontrol etmeye çalışarak kırklı yaşlarında olan kadına döndüm.

"Alkım'ın suçu seni neden bu kadar ilgilendiriyor, veya duyguları?" dediğimde yüzü bozulsada belli etmeden dik dik bana baktı.

"Sen bu kadının haberlerini görmemişsin. Ondan bu tavırlar. Yoksa bilirdin bunun nasıl bir cani olduğunu." dediğinde tam ona cevap verecektim ki Alkım elini omzuma attı. Benim önüme geçip o kadınla burun buruna geldiğinde korkutucu bir sakinlik vardı üzerinde.

"Sadece haberlerden gördüğün ile bana kin besleyen kaçıncı gerizekalı olduğunu saymadım ama benimle uğraşma." dudağı belli belirsiz kıvrıldı. "Benim hikayemi bilmiyorsun, bilmiyorsunuz. Baban dediğin o herifin ne kadar şerefsiz olduğunu, veya benim onu neden öldürdüğümü bilmiyorsunuz. Ha bu arada," dedikten sonra kadının kulağına eğilip sessizce birkaç şey söyledi. O anda kadının yüzü bembeyaz kesilirken hızla Alkım'ın yanından uzaklaşmıştı.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin