6.Bölüm:

12.1K 651 155
                                    

6. Bölüm:

Bölüm Müziği: je te laisserai des mots

İyi Okumalar...

*************

"Ağzına sıçtığımın burnu. Bir tıkanıyorsun bir açılıyorsun karar ver." elimdeki tuvalet kağıdı ile burnumu sildikten sonra onu da peçetelerden oluşan poşete fırlattım. 

Burnumda çeşme olsa bu kadar akmazdı!

Kendime yaptığım bitki çayından bir yudum alıp akan burnumu tekrardan silerken bir yandan da o gece dışarı çıkan kendime sövüyordum.

Doktorun verdiği ilaçlar beni biraz daha iyi yapsada bitmek bilmeyen sümüklerimi ve yorgunluğumu alamayacağının farkında olmak yüzümü buruşturmama sebep olmuştu.

"Bok vardı da çıktın gecenin birinde dışarı İzgi! Allah belanı verince de ağlıyorsun böyle." burnumu sertçe çekerek kendi kendime konuştuktan sonra mutfağa gitmek için ayaklandığımda kapı çalmıştı. Hızlıca elimdekileri mutfağa koyup kapıyı açtım. O an karşımda gördüğüm kişiyle donup kalırken ağzım o şeklini almıştı. 

"Yok ben kesin rüya görüyorum." Kapıyı çarpıp kapattığımda önce bir kahkaha sesi duyulmuş ardından tekrar zile basılmıştı.

"Amca?"  Kapıyı tekrar açtığımda hasta oluşumu umursamadan amcamın boynuna atlamıştım. Çok özlemiştim.

"Yaşlı bir adam bana senin hasta olduğunu söyledi." dediğinde büyük bir kahkaha atıp ondan ayrıldım.

"Yaşlı deme babama çarpılacaksın." dediklerimle başını alayla sallayıp içeriye girdi.

"Ben 35 yaşında genç bir adam olarak tabi ki elli yaşına merdiven dayamış babana yaşlı diyeceğim. Adam biraz daha zorlasa benim de babam olacakmış." Büyük bir kahkaha atarken bir anda hapşurduğumda koşarak lavaboya gitmiştim.

"Sümüklerini akıttın her tarafa." Bir yandan burnumu temizlerken bağırdım. 

"Benim evim sanane!"

"Cırlama bana."

Lavabodan çıkıp salona geçtiğimde amcam odanın pencerelerini açmış, peçetelerimi attığım poşeti de bağlayıp kapının önüne koymuştu.

"Seni görmek uğruna bende hasta olacağım şimdi. Mikrop" bana mikrop demesiyle yüzümü ekşitip ona baktım.

"Tıp öğrencisiyken ben her hasta olduğumda  'serum takılırsa damar yolunu ben açacağım.' diye peşimde gezip damarlarımın anasını seven sen değilmişsin gibi konuşma." Simdi hasta olunca bizden kaçıyor. Dediğimde kolunu omzuma sarıp beni  koltuğa yönlendirdi.

"Ama bak. Senin damarlarını mahfeden bu eller şimdi insanların damarlarına bakıyor." dediğinde yüzümde oluşan gülümsemeyle ona baktım.

"Kalp ve damardı senin alanın değil mi?" başını olumlu anlamda salladığında başımı omzuna yasladım.

"Çok özlemişim seni." Mırıldanışımın ardından saçımda bir öpücük hissetmiştim.

"Bende çok özledim güzelim bende. Bu 5 yılda neler olduğunu bana anlatmak ister misin? Biliyorum ayrıntı varmen yasak ama o ortamdan, kendi hislerinden bahsetsen de  olur." dediğinde derin bir nefes verdim. Başımı amcamın omzuna koyduğumda tüm moralim yerle bir olmuştu.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin