7.Bölüm

12.4K 689 185
                                    

7.Bölüm

Bölüm Müziği:Remembrance

İyi okumalar...

********
İzgi'nin Anlatımıyla:
1 Ay sonra:

"Daha sert vur Izgi! Beni yere sermen lazım!" Spor hocamın bağırışı ile dizinin arkasına sert bir tekme atıp ensesine sersemletecek bir darbe vurdum. Yere yatırıp kilit pozisyona soktuğumda 2 saniye öyle kalıp kendimi yere bıraktım. Pert olmuştum resmen!

"Güzel hamleydi." Diyen Fırat hocaya cevap vermeden derince nefeslendim. 3 saattir antreman yapıyorduk ve sadece 5 dakika ara vermiştik. En az 3000 kalori yakmıştım bence bu derste.

"Hadi hadi kalk ayağa. Son dersti bu zaten." Dediğinde yüzümde oluşan gülümseme ile ayaklandım.

2. Ayımın dolmasına 1 hafta kalmıştı.

Silah, mikro ifade ve dövüş eğitimlerimi tamamlamış eski formuma kavuşmuştum. Kişilik bölünmesi durumunu hâla yaşasam da kontrol edilebilecek bir hâle gelmişti.

En azından artık tamamen Duru gibi davranmıyordum.

2 aydır birlikte çalıştığımız hocama teşekkür edip vedalaştıktan sonra spor salonundan çıktım.

Sabah 10 da olan psikolog seansının ardından Albay ile konuşmuş, görevimin gizlilik kararının kalktığını öğrenmiştim. Artık yasal olarak bir suçlu değil  askerdim.

Bundan Kaan'ın hâla haberi yoktu ama yakında görüşecektik. Babam alttan alttan bunun sinyallerini veriyordu.

Motorum yanımda olmadığı için eve gitmek için bir taksi ararken  telefonum çaldığında arayan kişiye baktım.

"Doktor bozuntusu." Amcam arıyordu. Onu kaydediş şeklim gülmeme sebep olduğunda telefonu açtım.

"Efendim gülüm." Alaylı bir ses tonuyla konuştuğumda benim aksime onun son derece gergin sesini duymuştum.

"İzgi acilen yanıma gelmen lazım." Kaşlarım istemsizce çatıldığında az önceki alaylı hâlimden eser kalmamıştı.

"Bir problem mi v-"

"Dila kızı Verayı bana bıraktı 4 saatliğine. Ben nasıl bakayım bu çocuğa!" Söyledikleri beni gülme krizine sokarken gülmekten karnım ağrıdığında kendimi zar zor durdurdum.

"Gülmen bittiyse acilen benim eve gel." Deyip telefonu yüzüme kapattığında sırıtarak bir taksi çevirdim. Bugün çok eğlenceli olacak gibiydi.

********

Sonunda amcamın oturduğu rezidansın önünde durduğumuzda taksiciye ücreti uzatıp arabadan indim.

Güvenliğe kısa bir baş selamı verip içeriye girdiğimde asansörü çağırıp beklemeye başladım.

Amcamın son 5 yılda bu kadar zenginleşmiş olması başta beni fazlasıyla şaşırtmıştı. Gerçi hayatının sadece işinden ibaret olduğu düşünülünce kazandığı para az bile olabilirdi.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin