5. Bölüm:
Bölüm Müziği: DKTT- Madem
iyi okumalar...
*************
İzgi'nin Anlatımıyla:
"İlk güne oranla çok daha iyisin İzgi. Bir dahaki seansta görüşmek üzere." Psikologum Nermin hanım ile vedalaştıktan sonra binadan çıktım. 2 Haftadır dışarıda istediğim gibi gezebilmenin tadını çıkartıyordum. Bu iki haftada 4 kere psikologum ile seans yapmıştım. Onun dışında 5 yıl boyunca hesabıma yatıp hayli birikmiş olan maaşımı kullanarak hayatımı yeniden şekillendiriyordum.
Bugünkü planım ise önce kuaföre gidip saçımı halletmek, onun adından vaktim kalırsa dövmeciye gidip ephemeral dövmelerimi sildirmekti.
Motor ekipmanlarını üzerime geçirdikten sonra motoruma binip normal bir hızla ilerlemeye başladım. 10 dakikanın ardından kuaföre geldiğimde motoru uygun bir yere park edip indim. Sadece kask ve ceketi çıkartırken dizlikleri çıkarmaya üşenmiştim.
Kuaföre girdiğimde önce saçımı gerçek rengi olan siyaha boyatmak, sonra da keratin bakımı yaptırmak istemiştim. Bu 5 yılda sürekli saçımı boyadığım için fazlasıyla yıpranmışlardı.
Yaklaşık 4 saatin sonunda kuaföre minik bir servet yatırarak dışarı çıkmıştım. Fön makinasının getirdiği bunalmışlık ile kaskımı takıp hızlıca evime sürmeye başladım. Dövmeci başka bir zamana ertelenebilirdi.
Evime gitmek için ana yola saptığımda yolda ilerlerken bir anda önüme kıran araba ile neredeyse motordan düşüyordum.
"Ne yapıyorsun kardeşim sen!" O arabasını ben motorumu kenara çekerken kaskımı sinirle çıkartmıştım.
"Şerit değiştirdin de bari sinyal falan verseydin de haberimiz olsaydı." diye homurdandığımda arabadan inen adam arabasına bir şey olup olmadığını kontrol ettikten sonra bana döndü.
"Ne olmuş sinyal vermeyi unuttuysak. Bir şey olmadı işte." dediğinde sinirle güldüm. Bir şey olmadı diyordu birde! "Bir şey olmadığını bende biliyorum ama bu bir sefer olur ikincisinde kazaya sebebiyet verirsin! Şimdi bile az kalsın motordan düşüyordum." dedikten sonra tekrar kaskımı takacaktım ki dediği şeyle elim havada kalırken gözlerimi korkutucu bir sakinlikle ona çevirdim.
"Amaan! İyiki bir şeyi unuttuk. Kadın başına motorla trafiğe çıkmışsın, birde bana öğretiyor araba sürmeyi!" Kaskı motorun üzerine koyup ona doğru sert bir adım attım.
"Ne dedin sen?" sert çıkışıma karşın alayla bana baktı.
"Diyorum ki; Kendi başına çıkmışsın trafiğe, sanki çok bir şey biliyormuş gibi bana ahkam kesiyorsun." dediğinde işaret parmağımı ona doğru salladım.
"Bana bak gerizekalı herif. Seni burada kadın başıma bir döverim 1 hafta ayağa kalkamazsın. Benimle doğru düzgün konuş!" Sesim sonlara doğru yükseldiğinde o gerizekalı üzerime yürümüştü. Bayadır içimde kalmış bir sinir vardı. Kum torbaları da pek işe yaramıyordu aslında. Burada bu adamı dövsem ne olurdu ki?
"Beni dövebileceğini sanman cidden komik." dediğinde yüzümde bir sırıtma oluşmuştu. Bu herifin sporcu olduğunu anlamak zor değildi kendine bu yüzden bu kadar güveniyordu. Ama bende 8 yıl dövüş eğitimi almıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
ActionHayatınızın 5 yılını vatan haini olarak bir uyuşturucu çeteside geçirebilir miydiniz? Kardeşim dediğiniz insanların adınızı ağızlarına bile almayacak oluşuna dayanabilir miydiniz? Ben dayanmıştım. Çok acı çekmiştim belki ama bu acıya dayanmış, bir...