9. Bölüm:
Bölüm Müziği:
İyi okumalar...
************
İzgi'nin Anlatımıyla:
1 Ay sonra:
"Bu çok samimiyetsiz." Amcam gözlerini devirdiğinde derin bir nefes aldım.
"Sen de hiçbir şeyi beğenmiyorsun canım. Bak bu son. Daha da değiştirmem üzerimi." dediğinde bu sefer gözlerini deviren taraf ben oldum.
"Sen değilmiydin be bana yardım et diyen?" Amcam bugün aile babası olmaya karar vermiş olacak ki Dila yengem ve Verayı yemeğe çıkarıyordu. Bu yemekte yengeme çıkma teklifi edeceğini de unutmamak gerekirdi.
Ve biz yaklaşık yarım saattir amcama kombin yapmaya çalışıyorduk.
"Eveet kahveler geldi." Kaan odaya girdiğinde elindeki tepsiden bardakları alıp masanın üzerine koydum.
"Hâlâ seçemediniz mi?" diyen Kaan ile başımı iki yana salladım.
"Senin bu kardeşin hiçbir şey beğenmiyor ki seçeyim." İçeriden bağıran amcama gözlerimi devirdim.
"Ulan yengemin muhtemelen 3 saatte anca hazırlanıp geleceği mekana sen 1 saat içerisinde hazırlanmış oluyorsun. Çok mu?"
"Cidden 3 saaat hazırlanır mı?" Kaan'a 3 saat fazla gelmiş olacak ki gözlerini pörtlettiğinde başımı salladım.
"Sana kısa bir özet geçeyim o zaman canım. Şimdi yengemin saçı var, makyajı var, kıyafet seçmesi var. E biliyorsun kadının kızı da var. Onu yedir, içir, giydir-"
"Tamam sus. İçim şişti." Sırıtıp arkama yaslandım.
Yaklaşık 2 dakika sonra amcam odaya girdiğinde Kaan ile birbirimize baıp başımızı salladık. Bu sefer olmuştu işte.
"Bak bu muhteşem." dediğimde 'çok şükür.' dercesine yüzünü sıvazlayıp kendini karşıdaki tekli koltuğa attı.
"Çok şükür." Kahvesinden bir yudum aldı.
"Eee siz ne yapacaksınız. 2 Güne görev başlıyor." Sonunda başlıyordu.
"Hiiç muhtemelen çıkar bir yemek yeriz." Başımı olumlu anlamda salladım.
"Aynen. Sonra da benim bir yere gitmem lazım. Kaan bana uyar mı bilemem."
"Nereye gideceksin ki?" Alkım ve Ayşeyi görevim başlamadan görmek istiyordum.
"Cezaevine. Hani bahsetmiştim ya 2 kızla tanıştım diye." Kaan başını salladı. Alkım ve Ayşe hakkında bilgi toplamasını istemiştim 2 hafta önce. "Onları bir görmeye gideceğim. Bir de Ayşe için hapse itiraz edilebilirmiş. Onu bir konuşacağım." dediğimde başını sallayıp ayaklandı.
"O zaman kaçalım biz. Sende muhtemen bir iki saate çıkarsın." dediğinde amcam başını salladı.
"Size iyi eğlenceler o zaman." Amcamın yanına gidip sıkıca sarıldım.
"İyi şanslar sana da." Sarılışıma karşılık vermesinin ardından evden çıkmıştık.
"Ne yapıyoruz şimdi?"
"Beyoğlunda bildiğim müthiş bir restorant var. Oraya gitmeye ne dersin?" dediğimde kısa bir an düşünüp başını salladı.
"Tamam gidelim ama eğer sen hapishaneye gideceksen sadece yemek yemeye vaktimiz var. Hapishaneye gitmek zaten 1 saatten fazla." aradaki mesafeyi düşününce duraksadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
ActionHayatınızın 5 yılını vatan haini olarak bir uyuşturucu çeteside geçirebilir miydiniz? Kardeşim dediğiniz insanların adınızı ağızlarına bile almayacak oluşuna dayanabilir miydiniz? Ben dayanmıştım. Çok acı çekmiştim belki ama bu acıya dayanmış, bir...