13.Bölüm:

5.5K 401 118
                                    

13. Bölüm:

Bölüm Müziği: Dedublüman- Belki

İyi okumalar...

************

İzgi'nin Anlatımıyla:

"İzgi, artık aşağıya inmen gerek." Serdar ağabeyin sesini duyduğumda ağlayarak uyumuş olan genç kıza bakıp derin bir nefes aldım.

"Tamam İniyorum." Mermer zeminde oturduğum için her yerimin tutulduğunu hissetsem de umursamadım. Yerde yatan Neva'yı hızlıca kucağıma alıp yatağa yatırdım. Üzerini örttükten sonra gülümsedim.

"Bu burada geçirdiğin son gece olacak." son sözlerimin ardından odadan çıktım. O an gözlerim üst katın merdivenlerini bulurken bir kadın ile göz göze geldim. O Beni görür görmez hızlıca yukarıya çıkmaya başlarken bende onu takip ettim. Kaşlarım çatılmıştı.

Üst katın koridoru bomboşken temkinli adımlarla ilerlerliyordum. Tam o anda arkamda bir beden hissedip ani bir şekilde ona yumruğumu geçirdim. Yumruğum havada yakalanırken elimi  karşımdaki kadının karın boşluğuna geçirdim. Sonrasında karşımdaki kadın beklemediğim bir hamle ile beni havaya kaldırıp yere fırlattı.

Sırtüstü yere yapıştığımda yüzümü buruşturdum.

"Öküz gibi güçlüsün hâlâ. Belimi kırdın!" Şebnem başımda dikilirken yüzünde oluşan sırıtmayla bana baktı.

"Karşında Türkiye halter şampiyonu duruyor bebeğim. Ne sandın?" Bana uzattığı elini tutup ayaklanırken kollarımı beline sardım. Özlemiştim.

"Kardeşim benim ya. Özlemişim seni." O da bana sıkıca sarılırken gülümsedi.

"Bende çok özledim seni." Şebnem harpteki devremdi. Albay bana zaten buradaki askeri tanıdığımı söylemişti ama onun Şebnem olmasını beklemiyordum.

"Az önce Neva'nın odasından çıktın sen?" Dediğinde başımı salladım.

"1 aydır o kızı müşteriye çıkartmasın diye Sonya'ya bahane üretiyorum." Dediğinde derin bir nefes aldım.

"Neva da gayet dişliymiş ama. Nasıl da karşı geliyor." Dediğimde ikimizde gülerken Şebnem elini her neyse dercesine havada salladı.

"Zaten bu akşam ona gelecek şerefsiz de umduğunu bulamayacak. Nevaya uyuşturucu iğne vereceğim. Operasyon bitene kadar o herif ona bir şey yapmaya kalkarsa kendini savunabilecek." dediğinde tam ağzımı açıp bir şey öyleyecektim ki merdivenlerden gelen ses ile İkimizinde surat ifadesi anında değişmişti.

"Ben daha kaç kere diyeceğim bu kata çıkmak yasak diye? Anlama kıtlığı mı çekiyorsunuz ya!" Şebnem sert sesle konuştuğunda bende hızlıca ona ayak uydurdum.

"Özür dilerim. Ben bilmiyordum." dediğimde merdivenin başında görünen Sonya;

"Şevval Sakin ol. Patron için getirilen kadınlardan bu." dediğinde Şebnem yüzünü buruşturdu.

"Anladım. Hadi in sende aşağıya." Bana gözlerini diktiğinde hızlıca başımı sallayıp merdivene doğru ilerledim. Sonya'ya ufak bir baş selamı verip merdivenlerden aşağıya inerken Sonya'nın Şebnem'e;

"Kızları 1 saate hazırlamaya başlayın." dediğini duymuştum...

*********
"Hadi kızlar acele edin biraz!" Sonya'nın bağırışı evde yankılanırken gözlerimi devirdim.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin