ON AIR
~~~~~~ကျနော့်ရဲ့ ရှင်သန်ခြင်းက ကမ္ဘာမြေအတွက် အထောက်အပံ့ဖြစ်ရဲ့လား....
ညတွေကိုသိပ်မုန်းတယ် အဖော်မဲ့စွာ တစ်ယောက်ထဲဖြတ်သန်းရတာမို့....
စွဲလန်းမိတဲ့အရာနောက်ကို တကောက်ကောက်လိုက်ခွင့်ရှိမလား.....
ဂျွန်ဂျောင်ကု
------------------မင်းရဲ့ အသုံးဝင်မှုကို ကိုယ်ပြပေးမယ်.....
မင်းရဲ့ရှင်သန်ခြင်းက ကိုယ့်နှလုံးသားရှင်သန်ခြင်းနဲ့ထပ်တူကြတယ်....
ညတွေကို သိပ်မုန်းနေရင် ညမရှိတဲ့ နော်ဝေးနိုင်ငံကို ကိုယ်ခေါ်သွားမယ်....
မင်းစွဲလန်းတဲ့အရာက ကိုယ့်အသံဆိုရင် တိတ်ဆိတ်မှုမရှိအောင် ကိုယ်ထားပါ့မယ်....
ကင်ဆော့ဂျင်
-----------------❤K
3.7.2022intro လာဝင်တာ.... အဆင်မှပြေရဲ့လား...
On Air ရဲ့ ပုံလေးကchange ဦးမှာနော် ပုံနဲ့တွဲမမှတ်နဲ့ဦးLove U Guys!!!!!
zawgyi
ON AIR
~~~~~~က်ေနာ့္ရဲ႕ ရွင္သန္ျခင္းက ကမၻာေျမအတြက္ အေထာက္အပံ့ျဖစ္ရဲ႕လား....
ညေတြကိုသိပ္မုန္းကို အေဖာ္မဲ့စြာ တစ္ေယာက္ထဲျဖတ္သန္းရတာမို႔....
စြဲလန္းမိတဲ့အရာေနာက္ကို တေကာက္ေကာက္လိုက္ခြင့္ရွိမလား.....
ဂြၽန္ေဂ်ာင္ကု
------------------မင္းရဲ႕ အသုံးဝင္မႈကို ကိုယ္ျပေပးမယ္.....
မင္းရဲ႕ရွင္သန္ျခင္းက ကိုယ့္ႏွလုံးသားရွင္သန္ျခင္းနဲ႕ထပ္တူၾကတယ္....
ညေတြကို သိပ္မုန္းေနရင္ ညမရွိတဲ့ ေနာ္ေဝးနိုင္ငံကို ကိုယ္ေခၚသြားမယ္....
မင္းစြဲလန္းတဲ့အရာက ကိုယ့္အသံဆိုရင္ တိတ္ဆိတ္မႈမရွိေအာင္ ကိုယ္ထားပါ့မယ္....
ကင္ေဆာ့ဂ်င္
-----------------❤K
3.7.2022intro လာဝင္တာ.... အဆင္မွေျပရဲ႕လား...
On Air ရဲ႕ ပုံေလးကchange ဦးမွာေနာ္ ပုံနဲ႕တြဲမမွတ္နဲ႕ဦးLove U Guys!!!!!