Частина 2.

63 9 0
                                    

-Олено, він не такий злий, як ти думаєш. Можливо, він справді намагається тобі допомогти. Мені здається, ти забігаєш наперед.

-Можливо, так. Але...

Олена хотіла проговоритися про удар в спину та проковтнула слова, які на даний момент не слідувало вимовляти.

‘’А що, якщо цю пастку влаштував не Віконт?’’

Віконт Клод був просто маріонеткою. У нього не було достатньо розуму, щоб влаштувати цю пастку. Він був настільки простий, що його легко прочитати, як відкриту книгу. Очі Олени, яка була на висоті суспільства в імперії, де процвітали змови та заговори, не могли помилятися. Справжнім натхненником був хтось інший. Олена подумала про одну жінку, яка могла ховатися за лялькою, з посмішкою...

‘’Лібрік.’’

Фінансистка, яка закінчила Імператорську академію з найвищими оцінками в історії. Інтриганка, яка керувала фінансами Великого герцогства. Вона володіла майстерністю обману, щоб грати на свідомості людей і змушувала їх посваритися один з одним. Лібрік відіграла важливу роль у недавній громадській оцінці того, що могутність Величного Герцога може перевищити Імператора.

‘’Це ти навчила мене цьому. Я повинна бачити шипи, приховані у яскравих квітах.’’

Було багато випробувань, поки Олена прикидалася Веронікою. Зокрема, суспільні кола Імперії були бенкетом, в яких сильні могли ,,скуштувати’’ слабких. Було багато змов та інтриг, і навіть, підтримка Величного Герцога не могло дати їй абсолютної безпеки. ,,Вероніка’’ пережила незліченну кількість небезпек, її заганяли в кут та, майже, знищували.

Саме Лібрік навчила Олену як домінувати в суспільстві як Імператриця. Вона мала прибути сюди. Відвести Олену, схожу на Вероніку, до Герцога.

‘’Більше не буде так, як ти задумала. На сей раз, я буду тією, хто візьме ініціативу.’’

Лібрік хотіла забрати Олену. Незважаючи на те, що Вероніка була жива, Герцогу Фрідріху не залишалося нічого, як тільки взяти Олену та привести її, зробивши Принцесою. Інакше, він не став би їхати аж на околицю.

Якби вона це знала, її б не використали та трагічно вбили, як у минулому житі. Однак Олена пошкодувала про те, що тільки зараз дізналася правду.

-Ти впевнена, що не пошкодуєш?

-Я вже все обдумала. 

Відповідь Олени була твердою. Вона не прийняла це рішення, якби мала про що шкодувати. Олена більше не збиралася вагатися. Вона мала намір  жити своїм життям, без втручання Герцога. Для цього Олена збиралася прийняти найгірше, а не найкраще рішення.

Тінь Імператриці Where stories live. Discover now