-Говоріть невимушено. Я молодша за вас.
-Ні, у мене статус простолюдина, тому в Академії зручніше говорити шанобливо.
Олена прекрасно розуміла, про що йде мова. В навчальному закладі статус був важливішим, ніж розподілення старших та молодших. Це пояснювалося тим, що простолюдин не міг звинуватити молодшого з благородної родини, бо той мав високе становище. З цієї причини більшость простих людей ставилися з повагою до всіх, незалежно від класу.
-Ви думали про це? Те, що я сказала.
-…
Рафаель закрив рот. Настала вперта тиша, та Пані чекала, що отримає відповідь. Та врешті-решт цього не сталося.
-Напевно, я прийшла занадто рано. Подумайте про це ще трохи, сер.
Принцеса обернулася, не роздумуючи. В ній безперечно відчувалося нетерпіння, з приводу завербування генія якнайскоріше, та був не час.
‘’Я чекатиму тебе. Поки сам не розіб’єш оболонку.’’
Коли Олена вперше зустрілася з ним, вчитель був у лавах великих майстрів того часу. Та зараз, був неповноцінним. В його відношенні до картини не вистачало щирості.
-Я визнаю…свою помилку.
Студентка, що вже збиралася відкрити двері й піти, зупинилася.
-Я думав про це відколи закінчився Святвечір. Про те, що малював, й що хотів би зобразити.
Пані обернулася й подивилася на нього.
-Так ви знайшли відповідь?
-Не зміг. Тому зараз засмучений, неначе божевільний.
У глибоких очах митця відбилися муки, через які пройшов. Озираючись назад, можна сказати, що початок цих неприємностей був задовго до початку фестивалю. Коли вступив на факультет мистецтв, вони посилилися. В мірі того як вуха, що були закриті, стали чути й контактувати зі все більшою кількістю людей, постійно виникали питання.
‘’Чи правильно малюю? Чому намагаюся намалювати її відповідно до смаків інших людей? Що я хочу бачити на картині?’’
Рафаель впав в невіру й дійшов до нинішнього стану. В цей час знову зустрів Олену, що поставила йому питання.
-Мені соромно, та чи можу я попросити вас про послугу?
Митець встановив зоровий контакт з дівчиною, що уважно дивилася на нього. Глибокі очі за лінзами чомусь змусили його відчути себе комфортно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тінь Імператриці
Ficción histórica-Чи могла б ти стати моєю дочкою? Олена погодилася стати фальшивою дочкою за пропозицією величного Князя Фрідріха. Вона стала королевою, народила сина від наслідного принца, та зміцнила своє положення. Одного дня, принцеса Вероніка, яку вона вважал...