-Не виніть себе. Зростання завжди супроводжується болем.
Олена втішила Рафаеля, що витріщився на неї.
-Я кожного разу почуваю себе незручно. Ви безперечно молодша за мене, та відчуваєтесь неначе зріла доросла людина.
-Чи означає це, що я виглядаю старою, пане?
Люсія пожартувала у відповідь, неначе була новою студенткою в академії. Для Принцеси вчитель був єдиною людиною в минулому житті, до якої у неї не було поганих почуттів. Крім того, юнак був добрим. У минулому вона почувала себе спокійно, коли бесідувала з ним, і зараз було те ж саме. Тільки у розмовах вона могла зняти напругу та трохи заспокоїти тіло та розум.
-Мені вперше так незручно від того, що я випускник. Так що, напевно, мені складно базікати.
-Ваше виправдання занадто просторе. Ви робите це спеціально, аби мені було незручно, чи не так?
Прийшов час їм обмінятися жартами та заглушити його муки.
Так-так-так
У коридорі за дверима пролунав гучний звук взуття. Тоненький звук, який спочатку був погано чутний, ставав все голосніше та голосніше, і незабаром припинився.
-Рафаель, ти там?
Здивована слабким голосом дівчини за межами студії, Вероніка подивилася на чоловіка, немов запитуючи, хто вона така.
-Це моя подруга. Вона прийшла без попередження. Е-е. Заходь.
Коли митець підвищив голос, в щілину дверей протиснулася дівчина з довгими прямим волоссям.
-Я сказала тобі зробити прибирання…О? У тебе гість?
Подруга Рафаеля виявилася його ровесницею. Олені пора було встати зі стільця, бо відчувала, що повинна привітатися з гарними манерами.
-…!
Обличчя студенти побіліло, як тільки зустрілася поглядом з жінкою, що стоїть перед нею. Це було шокуюче возз’єднання, яке вийшло за рамки здивування та майже перейшло в подив.
-Це пані Люсія. Моя наставниця та радник.
-Наставниця? Вважаю, ви велика людина для такого професора?
Дівчина протягнула руку, подивившись на нову знайому цікавим поглядом.
-Приємно познайомитися. Я Сесілія.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тінь Імператриці
Historical Fiction-Чи могла б ти стати моєю дочкою? Олена погодилася стати фальшивою дочкою за пропозицією величного Князя Фрідріха. Вона стала королевою, народила сина від наслідного принца, та зміцнила своє положення. Одного дня, принцеса Вероніка, яку вона вважал...