Лібрік не знала, що була обдурена Олениним виступом.
-Як я вже казала, через десять днів буде банкет на день народження Герцога Розетта, який є одним із засновників Імперії та першим Величним Герцогом. До того часу тобі потрібно стати ідеальною Принцесою.
-Так, я спробую.
Постраждавши від причіпок Лів під виглядом порад, карета перетнула тисячолітню столицю Імперії, аби діставати їх до будинку. Коли вона перетнув сад, Олена побачила маєток у готичному стилі. Незабаром відчинилися двері карети.
-Ласкаво просимо, Принцесо.
Дворецький, слуги та покоївки, що стояли в ряду, привіталися в один голос.
-…
Олена гордовито підняла підборіддя й подивилася на них по черзі. Нікому не спадало на думку підняти голови під власним поглядом, від якого аж волосся здійнялося дибки. Замість того, аби просто проявити присутність, повітря переповнилось метаморфічного нагнітання.
-Вероніко!
Олена почула в маєтку схвильований голос Величного Герцога Фрідріха. Вийшовши з будинку швидкою ходою, він зустрів ,,дочку’’ з розкритими обіймами. Їй вдалося стримати сміх від фальшивої комедії.
-Це була тяжка хвороба, та я дуже радий, що ти повернулася такою гарною та здоровою.
-Все завдяки Вашій турботі, батьку.
Величний Герцог Фрідріх голосно розсміявся, коли Олена відповіла належним чином.
-Та що ти таке говориш? Це через Богиню Гею. Давай, годі стояти на порозі. Ходімо всередину.
-Звісно, батьку.
Олена та Герцог Фрідріх, які були у люблячій атмосфері, наче воз’єдналися вперше за багато років, перенесли місце ,,зливання’’ до вітальні. Лібрік тихо пішла за ними та сіла на диван. Смакуючи звареним східним чаєм, ці троє почали особисту розмову.
-…Ти дуже змінилася. Я бачу це по твоїй красі.
Герцог Фрідріх був здивований атмосферою навколо Олени, яка змінилася з останнього рандеву. Вона була схожа на Вероніку не тільки обличчям, а, ніби, мала гідність аристократа, з першої миті життя.
-Мені ще потрібно пройти довгий шлях, аби виправдати очікування батька.
-Я вже пишаюсь тобою. Знову ж таки, ти тепер моя рідна дочка. Великий маєток – твій дім, тож почувайся так само.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тінь Імператриці
Ficción histórica-Чи могла б ти стати моєю дочкою? Олена погодилася стати фальшивою дочкою за пропозицією величного Князя Фрідріха. Вона стала королевою, народила сина від наслідного принца, та зміцнила своє положення. Одного дня, принцеса Вероніка, яку вона вважал...