Частина 29.

22 5 0
                                    

Прикордонна Академія є навчальним закладом, метою якого було вивчення академічних наук, розвиток різних якостей та підготовка видатних кадрів. Проте лише невелика кількість дітей зі знатних родин вступала до неї для вивчення соціальних знань та досліджень. Студенти з аристократії, швидше за все, з раннього віку здобували приватну освіту за допомогою репетиторів, й тому менше хвилювалися за навчання в Академії.

Та була одна причина, за якої ці діти переступали поріг саме цього навчального закладу.

Особисті зв’язки.

Не було перебільшенням сказати, що Академія – це майбутнє, спрощена версія імператорського суспільства. Багато хто з них успадкує титули батьків й стануть аристократам, що правитимуть Імперією. Іншими словами, це було місце для спілкування, аби побудувати міцну людську мережу, необхідну один для одного. Цінність Академії неможливо було виміряти, навіть, якщо просто надавала місце, де люди, що управлятимуть Імперією в майбутньому, могли збиратися й поглиблювати свої дружні стосунки.

В такому навчальному закладі ходили чутки, що Принцеса Вероніка повернулася через два роки.

Чутки виявилися правдивими, оскільки свідки продовжували розповідати, що бачили карету з друком Величного Герцога.

Нинішні студенти називали себе благословенним поколінням.

Спадковий Принц Сіан, що успадкує трон.

Принцеса Вероніка, єдина спадкоємиця Величного Герцога.

Пані Авелла, старша дочка Герцога Рейнхарда.

Сер Рен з родини Басташе – представник нової аристократії.

Просто можливість вчитися в Академії одночасно з майбутніми лідерами Імперії, відкривала можливість наблизитися до центру влади. Якби вони змогли подружитися з цими чотирма, положення їх родин змінилося б. Нинішні діти з менших родин не могли усидіти на місці.

-Мені так подобається смак чорного чаю.

-Чому Ваша Високість так витончено робить кожен жест рукою?

-Хіба це все? Вона, навіть, запропонувала нам чай, що було дуже люб’язно з її сторони. Можу я час від часу вітатися з Вами?

Олена посміхнулася й зробила ковток чорного чаю, не кажучи ні слова.

‘’Я втомилася.’’

Тінь Імператриці Where stories live. Discover now