Олена була здивована раптовим контактом, але через деякий час Герцог Франс змахнув тильною стороною долоні.
-Я скучив за твоїм теплом, тому не витримав.
-...
-Дякую, що дозволила мені відчути, що знову зустрів свою мертву дочку.
Вона хотіла аплодувати огидній виставі Герцога Фрідріха. Як він міг так нахабно ставитися до живої Вероніки?
-Я, насправді, не піклувався про неї, тому що дбав лише про зовнішній світ. Через це, втратив дружину й дочку. Втративши своїх дорогих людей, тепер у мене немає ні влади, ні багатства.
Олена мовчки стояла, слухаючи його зізнання, в якому не було, навіть, зерна правди.
-Люба...
На тихий поклик Олена підвела очі.
-Чи станеш ти моєю дочкою?
Величний Герцог Фрідріх ласкаво говорив з Оленою, очі якої почали тремтіти.
-Живи під іменем Вероніки. Якби я міг спостерігати за незакінченим життям своєї дитини, ні про що не жалкував. Ти здатна мені допомогти? З-звичайно, якщо ти не проти!
Олена мала відверто жадати трону Імператриці.
''Я повинна виглядати, як жінка, засліплена успіхом. Шкода, але ти не до оцінюєш мене.''
В очах Величного Герцога була невидима зневага. Йому, який цінував шляхетність свого походження, мабуть, було огидно, що нікчемна дівчина була в захваті прикинутися знатною Принцесою Величного маєтку.
-Насправді, я не відчула себе чужою, відколи вперше побачила. Я буду Вашою донькою... Батьку.
Коли Олена щосили додала це слово, обличчя Герцога на кроткий час змінилося. Фрідріх був людиною, сповненої аристократичної гордості та авторитету знаті. Він образлений і принижений лише тим, що привів вульгарну жінку, яка відверто жадала місця його дочки у дворянській родині...
-Вже пізно. Тобі, мабуть, було важко сюди їхати, тож йди й відпочинь.
Коли Олена вклонилася, Лібрік опустила підборіддя, аби піти з нею. Джейн відчинила двері в дальньому кутку другого поверху, де була спальня, прикрашена високоякісними дерев'яними меблями.
-Відпочинь. Замов у неї щось, якщо знадобиться.
-Так, на добраніч, Лів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тінь Імператриці
Tarihi Kurgu-Чи могла б ти стати моєю дочкою? Олена погодилася стати фальшивою дочкою за пропозицією величного Князя Фрідріха. Вона стала королевою, народила сина від наслідного принца, та зміцнила своє положення. Одного дня, принцеса Вероніка, яку вона вважал...