Перед світанком карета з Оленою та Лібрікою проїжджала вулицями Сайленса.
-Олено, мені повідомили про твоїх батьків.
-Справді? Що сказали? Вони благополучно вибралися з Імперії?
При згадці про батьків, Олена стала відданою донькою. Вона була настільки відчайдушна, що Лібрік не могла повірити, що це акторство.
-Вони безпечно вибралися.
-Це таке щастя. Дякую, Лів. Твоя турбота – найкраща у світі.
Лібрік звузила очі.
-Але, я чула, що здоров'я твоєї матері не дуже, напевно, перенапружилася в дорозі.
-Що? Ох, що з нею? Вона поранена? Де саме? Це моя повинна. У неї боліла душа за мене, тому тіло…
Олена метушилася, наче наполовину втратила глузд, а потім опустила голову.
‘’Падай! Хутчіш падай!’’
-Мамо, мамо… О, моя мамо…
Олена сумно вигукувала, її голос підвищився від ностальгії та хвилювання. Їй було боляче, як дитині, розлученій з матір’ю.
-…
Лібрік примружила очі. Вона навмисно надала Олені неправдиву інформацію, сподіваючись, що та якось відреагує; якщо була в змові. Але який сюрприз. Вона, напевно, й не могла уявити, що пара втекла.
‘’Здається, вона не знає, що батьки втекли.’’
Лібрік закусила губу.
-Не плач. Лікар сказав, що це тимчасова лихоманка та їй скоро стане краще, якщо відпочине.
-Мама повинна одужати. Інакше, я не буду впевнена в житті у Імперії.
-Звичайно.
Олена заспокоїлася та витерла очі хусткою.
-На даний момент, вони, мабуть, на Маріанських островах.
-М-Маріанських островах? Ті, які називають земним раєм?
-Так, це найкращі острови у світі.
Лібрік нахабно збрехала. У баладах чи романах Маріанські острови називали раєм, але реальність була зовсім іншою. Острови були заповнені піратами, а хвилі були такі сильні, що ловити рибу було неможливо. Олена з радістю вдала, що цього не знала.
-Я теж так чула. Відчуваю полегшення, якщо вони там. Сподіваюся, їм не доведеться турбуватися і будуть жити комфортно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тінь Імператриці
Historische Romane-Чи могла б ти стати моєю дочкою? Олена погодилася стати фальшивою дочкою за пропозицією величного Князя Фрідріха. Вона стала королевою, народила сина від наслідного принца, та зміцнила своє положення. Одного дня, принцеса Вероніка, яку вона вважал...