6. Feltétel nélküli szeretet

646 28 0
                                    

Jacob szemszöge (folytatás):

- Nálunk van Medusa még él... Őt vissza szolgáltatnánk ha megöli tegye, ha nem akkor is a magáé.

- Ennyi? Nekem az a ribi nem szívügyem. – forgatta meg szemét.

- Mit szeretne még? – kérdeztem engedékenyen.

- Vigyenek ki a repülőtérre hagy válasszak kedvem szerint egy repülőgépet és miután szabadon engednek elmondom és erre szavamat adom. – mondta.

- Én adok egyet és elengedjük. Rendben? – mondtam.

- Ha kell neked a név akkor én választhatok egyet.

- Rendben 5 perc és kivisszük. – majd felálltam és kisétáltam.

Freddy kint várt és teljesen elhűlve nézett.

- Nem adhatjuk neki oda a legjobb gépeinket. Abban egészen biztos vagyok, hogy egy olyat fog választani... - itt elhallgatott.

- Semmi baj. Csak egyről van szó. – azzal intettem az őrnek és egy másik tagnak, hogy készüljenek.

Kis idő elteltével jött le a lépcsőn a tag és jelezte, hogy készen áll a reptér. Én bólintottam majd hátra néztem az őrre.

- Hozd. – mondtam.

Kihozta a fogdából Sergejt majd elindultunk az emeletre. Mikor felálltunk én fogtam meg Sergejt és előrébb vittem a repülők közé míg a többieket maradásra intettem. Ő választott egyet majd bólintottam. Mikor elindult volna megfogtam a karját.

- Nagyon fontos nekem a lány. Kérlek áruld el ki bízott meg a repülő felrobbantásával és nem állítunk meg szabadon távozhatsz.

- Elisabeth Grace. – erre lefagytam és elengedtem a kezét.

Ő felsétált a repülőre majd az ajtóból hátra fordult. Én még mindig mozdulni se tudtam csak rémülten néztem Sergej szemébe. Ekkor mögülem az őrök elindultak a már maguknál tartott megkötött Medusával és a gépbe rakták Sergej mellett majd vissza sétáltak mögém.

- Szereted a lányt... Csak is ez az egy okom van rá... Keresd meg Elisabeth Grace-t mást is találni fogsz. – mondta majd besétált a gépbe és elment.

Ezt nem értem. Mit találnék, ha megkeresném Grace-t? Egyáltalán miért akarta felrobbantani azt a gépet, amin a legjobb barátnője volt?


Elmondhatatlanul is elmondom (18+)Место, где живут истории. Откройте их для себя