Jacob szemszöge (folytatás):
Szorítani kezdtem a nyakát, mire ő fulladozva kezdett beszélni.
- Bocsánat. Hiba volt. K-kérlek ne, beszélek. – erre hirtelen elengedtem a nyakát mire ő hátra esett az ágyon.
- Mit tudsz? – kérdeztem dühösen.
- Nem csupán miattad jöttem vissza. Sergej bízott meg hogy szakítsam el tőled a lányt és önszántából hagyjon ott. – fogta a nyakát.
- Mi? – nekem ez egyáltalán nem tiszta.
Sergej honnan tudta volna, hogy Lily nálam van. Egyáltalán tudja ki az a Lily? Mondjuk az apja miatt lehet igen. De ő nem tudhat magától ennyit nekem ez nagyon zavaros.
- Azt ígérte szabad leszek. Csak közbe én úgy döntöttem akkor vissza szerezlek magamnak. De te őt szereted és ezen már nem akarok változtatni. – nézett oldalra.
- Lily meghalt. – néztem rá könnyes szemmel.
- Mi? – mikor rám nézett az elején az együtt érzés látszott rajta majd egy ravasz mosoly és már sejtettem is, hogy azt hiszi van esélye nálam.
Felpofoztam.
- Soha többé nem foglak szeretni ezt fogd fel és ha azt hiszed egy percre is, hogy azok után, amit tettél vissza fogadlak akkor tévedsz. Legszívesebben megölnélek, de még hasznomra válhatsz csak ezért élsz még ezt jobb, ha tudod. – álltam fel az ágyról.
Ő megalázottan nézett rám az ágyról és az ő szemébe is látszott, hogy az érzés kölcsönös. Mosolyogtam egyet majd magára hagytam. Vissza mentem az irodámba és a székembe ültem azon gondolkodva mi történt amig Medusánál voltam és mit tud Sergej. Ekkor kopogtattak és ismét Freddy lépett be, de mielőtt megszólalhatott volna mondandómba kezdtem.
- Ülj le és mesélj el nekem mindent, ami történt miután Medusa elrabolt.
Freddy kicsit meglepődött majd bezárta az ajtót és szembe ült velem.
- Miután Medusa elhátrált Lilytől én érte küldtem embereket és bár készen álltam rá, hogy ebből harc lesz. Medusa gyorsan lelépett veled és csak pár embere maradt minket feltartóztatni. Ami mondjuk úgy sikerült is mert nem tudtam semmit tenni az érdekedben. Aztán Lilyt leápoltam és vártunk míg felkel. Ő elmondta, hogy nem állt szándékában ellened lenni csak...
- Igen ezt tudom. – vágtam szavába. – Ezt már elmesélte, de mi történt utána.
- Hát... Bevettem a maffiába... - húzta el magát félve.
- Hogy? – kicsit ideges lettem hisz nagyon féltem vagy is féltettem, de tényleg megérte hisz tud vigyázni magára és ha még élne legalább nem kéne előtte titkokat tartanom, jól döntött.
Én felálltam és oda sétáltam hozzá. Felhúztam a székből és megöleltem.
- Köszönöm, hogy vigyáztál rá. – sétáltam vissza a székemhez.
- Nincs mit. – vet egy félénk mosolyt rám.
- Folytasd kérlek.
- Ez után én bele olvastam a naplódba, hogy tudjak valamit Medusáról...
Ekkor lehajtottam a fejem és vettem egy mély levegőt.
- Igen... - sóhajtottam.
- Ne aggódj az ott marad én nem fogok vele foglalkozni megőrzőm a titkod.
- Hát ezen nincs sok titok... Igen ő volt az első nő, akit közel engedtem magamhoz és vele elég komoly volt, de amiket művelt az túlzás volt. Így ennek a múltban kell maradnia.
- Úgy lesz. – nézett rám megértően Freddy.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elmondhatatlanul is elmondom (18+)
RomanceA "Szerethetetlenül is szeretlek" második része. Ha esetleg azt még nem olvastad érdemes azzal kezdeni hogy érthető legyen. Aki már olvasta annak nagy szeretettel ajánlom hisz Jacob élete folytatódik. Újabb kalandokkal és nehézségekkel.