Jacob szemszöge (folytatás):
Kicsit dolgoztam majd olyan 5 fele indultam haza. Mikor haza értem és bementem a házba egy levelet találtam az asztalon. Nagyot néztem, nem is tudom mire gondolhatnék. Nem értettem mit keres az asztalomon egy levél, de letettem a cuccom és az asztalhoz sétáltam oldalamon a fegyveremmel. Mikor kibontottam a levelet csupán pár mondat szerepelt benne.
„Szia Jacob!
Emlékszel még a kis barátnődre Lilyre? Nálunk van és ha élve akarod még látni gyere 23:00-ra teljesen egyedül fegyver nélkül ahhoz a házhoz, ahol Medusát elfogtátok.
Üdvözlettel Elisabeth."
Legalább 10x olvastam el a levelet. Nem tudom elhinni. Lehetetlen. Hogy lehetne...? Egyáltalán ez ...? Képtelen vagyok épp ésszel gondolkodni most... Lily él? Nem az lehetetlen tuti csak blöfföl, hogy oda csaljon magához... De ha meg igaz és nála van Lily? Akkor is a legjobb barátnője őt sosem bántaná... Kivéve, ha Lily elmondta az igazat, hogy szeret... Akkor lehet árulónak tekintik és még nálam is szívesebben ölnék meg... Akkor viszont muszáj mennem. De ha egyedül fegyver nélkül megyek az a biztos halál. Felhívom Freddyt.
Már nyúltam is a telefonhoz, de akkor gondoltam csak bele... Ha most felhívom Freddyt és ezt mind elmondom neki 100 hogy nem engedne el egyedül pláne fegyver nélkül, illetve elengedtem neki ezt a napot amúgy is... Ami a másik, hogy Lily nélkül az életem nem is ér igazán semmit, így, ha elmegyek és megölnek tudom, hogy Lily tényleg halott. Ha viszont ott van és utoljára láthatom az nekem minden kincset megérne. Még ha a maffia érdekeit is nézem... Nekik ott lesz Freddy, ha velem bármi történne. Talán jobban is járnának egy érzelmileg stabilabb vezetővel. Így a legjobb.
Azzal emeltem a kezem a telefontól zsebre tettem a levelet majd felmentem a szokásos munka utáni tusolásom miatt. Miután befejeztem egyrészt melegem is volt másrészt fáradt is voltam így úgy voltam vele, hogy ledőlök pár órára addig se azon jár az agyam, ami volt vagy ami lesz... Beállítottam az ébresztőt 9re biztos, ami biztos majd lehunytam a szemem és minden gondolatom kizárva mihamarabb elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Elmondhatatlanul is elmondom (18+)
RomanceA "Szerethetetlenül is szeretlek" második része. Ha esetleg azt még nem olvastad érdemes azzal kezdeni hogy érthető legyen. Aki már olvasta annak nagy szeretettel ajánlom hisz Jacob élete folytatódik. Újabb kalandokkal és nehézségekkel.