8. Hazugság

600 28 0
                                    

Jacob szemszöge (előrébb ugrás):

Mikor magamhoz tértem már rég eltűnt a gépemmel Sergej és csak Freddy állt már mögöttem mikor hátra fordultam. Oda sétáltam.

- Ki az? – kérdezte mikor elé értem magamba mélyedve.

- Elisabeth Grace. – válaszoltam hidegen.

Freddy szeme kikerekedett és eléggé meglepődött.

- Megbeszéljük a továbbiakat kérlek egy ebéd mellett?

- Igen hogyne. – mondta Freddy lenyugodva.

- Mehetnénk hozzád? – ekkor láttam ahogy kicsit meglepődik a kérdésen.

- Hogyne de nálam semmi kaja nincs. – válaszolta utána egyszerűen.

- Nem probléma rendelünk valamit kifelé. Mit kívánsz?

- Egy gyros jól esne. – mosolygot miközben az ajtó felé sétáltunk.

- Akkor rendelek két adagot. – mondtam a telefonomat elővéve.

- Nekem tudsz kérni kettőt? Elég éhes vagyok. – ez a kérés gyanús volt, de még korainak éreztem feltenni a miértjét így csak bólogattam.

A következő negyed órába a háza elé értünk, illetve megrendeltem a gyrosokat, ami egy órán belül szállításra kerül azt mondták. Bementünk a házba majd a konyhába ültünk le és én kezdeményeztem beszélgetést.

- Mielőtt neki kezdünk egy újabb veszélyes akciónak Grace ellen kérlek, legyünk egymással őszinték. Te mindent tudsz rólam. Neked sincs titkod igaz?

Ekkor Freddy elhallgat és lenéz egy pillanatra.

- Igazából van valami, amit nem mondtam el. Sőt hazudtam neked vele kapcsolatban... - majd elhallgatott és felnézett.

- Miért és mibe hazudtál nekem? – kérdeztem kicsit ijedten.


Elmondhatatlanul is elmondom (18+)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang