Penelope szemszöge (folytatás):
- Le támadhatlak? – kérdeztem.
- Tessék? – ő is meglepődött a kérdésen ahogy én is.
- Ohm... Semmi. Felejtsd el. – tettem fülem mögé a hajam majd a szendvicsem felé fordultam.
Egyszer csak hallom ahogy megindul felém majd mire vissza fordulok már az asztalra fektet maga alá és majdnem megcsókolt de hirtelen megtorpant és leszállt rólam. Én zavartan ültem fel az asztalon és néztem.
- Ne haragudj egyszerűen magával ragadott a gondolat. Olyan izgató vagy és ohm igen. De nem foglak se megcsókolni se úgy hozzád érni amíg az engedélyed nem adod. – azzal levett az asztalról majd maga elé tett.
Kicsit mintha szégyellte volna magát miatta, de ez engem csak jobban feltüzelt. Ekkor lendületből hátrafele kezdtem tolni egyenesen a falnak löktem. Nem engedte el a derekamat csak nézett rám kívánó tekintettel.
- Csókolj meg! – mondtam határozottan.
Nem kellett kétszer mondani egyből számhoz kapott és magához szorított. Aztán eltoltam kicsit. Simán játszhatok vele... Ahogy akarok... Ez nagyon tetszik... Ekkor megfogtam a kezét és a műterem elé húztam. De az ajtó zárva volt. Neki löktem az ajtónak majd láttam ahogy kuncog kicsit.
- Nyisd ki az ajtót. – mondtam feszülten.
Nem tetszett, hogy nem úgy megy a dolog ahogy akartam.
- Minek? – kérdezte.
- Mert most alkotni szeretnél.
- Igen? Még is mit? – nézett rám furcsán.
- Látod ezt? – majd elő vettem a nyakamba lévő medált.
- Igen. – nézett rá. – Ez gyönyörű.
- Igen az. Ez az egyetlen ajándék, amit apámtól kaptam születésnapomra. Legtöbbször elfelejtette. De nekem ez nagyon sokat jelent. Akár, hogy is utáltam az apám ez a medál azt az érzést nyújtotta, hogy szeret.
- Istenem de szép gondolat, akár csak a gazdája. – erre elpirultam.
Lenéztem kicsit majd vissza a szemébe.
- Annyira cuki vagy ahogy elpirulsz, annyira vadító. Elveszed az eszem. – erre már nem tudtam jobban mosolyogni.
- Köszönöm.
- Folytasd kérlek. – mondta a derekamat átkarolva.
Sziasztok! Ne haragudjatok hogy tegnap nem érkezett rész de ma éppen ezért kettővel jöttem kárpótlásul. Remélem elnyeri tetszéseteket. További szép napot mindenkinek! ^^<3
ESTÁS LEYENDO
Elmondhatatlanul is elmondom (18+)
RomanceA "Szerethetetlenül is szeretlek" második része. Ha esetleg azt még nem olvastad érdemes azzal kezdeni hogy érthető legyen. Aki már olvasta annak nagy szeretettel ajánlom hisz Jacob élete folytatódik. Újabb kalandokkal és nehézségekkel.