Lily szemszöge (előrébb ugrás):
Elkészült a popcorn és a limonádé is mi pedig felmentünk Lis szobájába. Leültünk az ágyra magunkhoz fogtunk egy pohár limonádét majd érdeklődve nézett rám.
- Mesélj! Kedves? Aranyos? Ja azt mondtad az elsővel kezded.
- Igen. Az úgy történt, hogy a pincébe zárt és három napig éheztetett és vizet se ittam. Aztán egyszer csak lejött és adott inni majd felvitt, hogy fürödjek le. Azt figyeld egész végig bent volt és engem nézett. Ami még kínosabb volt, hogy nem tudtam az elején megnyitni a csapot és segítséget kértem és ő beállt mellém a zuhany alá és még úgy is végig mért én meg ott így ohm oké? De azért közbe eléggé beindultam.
- Úristen ez más szitu.
- Hát ez az pláne, hogy utána mikor kiszálltam nem adta ide a törölközőt, hanem hátra kötötte a kezem és ő törölt végig.
- Mindenhol?
- Igen Lis... Mindenhol.
- O lá lá... Aztán?
- Miután végig törölt. A hálóba vitt...
- Megtörtént?
- Igen. De, ami az egészben a lényeg, hogy mikor megtudta, hogy szűz vagyok azt mondta nem teszi meg.
- Oh... Figyelmes ez fontos. Ezek alapján egész szimpatikus a csávó.
- Jacob.
- Akkor Jacob. – nevetett.
- És ez csak az eleje volt... Vett nekem álom ruhákat és telefont fegyvert és ah annyira csodás volt... Aztán volt ez a kis keveredés a másik csajjal... De végül bemutatott a volt maffia vezérnek vagy is az apjának. De ő még soha nem mutatott be senkit és annyira élveztem a beszélgetést az apjával. Sok mindent megtudtam Jacobról.
- És az anyja?
- Ő meghalt mikor kicsi volt Jacob.
- O... Részvétem.
- Majd átadod neki. Hisz ezek után mindenképpen találkoznotok kell.
- Biztos vagy te benne? Két szemben álló maffia vezérről van szó.
- Miattam simán képes békén hagyni és tisztába van vele, hogy a legjobb barátnőm vagy. Támadt egy ötletem. Ki akarod deríteni, hogy szeret-e?
- Igen! De szerintem az neked is tetszene, ha tudnád pontosan mennyire szeret.
- Ez nem kérdés. Mit szólnál hozzá, ha hagynánk egy üzenetet, amiben leírjuk, hogy élek és nálad vagyok, de akkor egyes egyedül fegyver nélkül kell eljönnie értem?
- Remek ötlet! Csak egy a bökkenő. Mi van, ha még is hozza a maffiát? – vetette fel a dolgokat.
- Akkor csak a fejemhez szegezed a fegyvert hogyha bárkinek is baja esik tényleg megölsz és ennyi. Ha meg nem szeret igazán akkor meg valamelyik maffiának vége ennyi.
- Így legalább vagy egyesülünk, vagy leszámolunk velük? – rövidítette a dolgokat.
- Igen.
- Rendben akkor így lesz. Holnap megírjuk a levelet egyeztetek a maffiával kiterveljük a dolgokat és két nap múlva este bedobjuk a posta ládájába a levelet.
- Csodás. Akkor egy film?
- Benne vagyok. – dőlt hátra az ágyán.
Kiválasztottuk a filmet majd a popcorn-t elfogyasztottuk a film alatt.
YOU ARE READING
Elmondhatatlanul is elmondom (18+)
RomanceA "Szerethetetlenül is szeretlek" második része. Ha esetleg azt még nem olvastad érdemes azzal kezdeni hogy érthető legyen. Aki már olvasta annak nagy szeretettel ajánlom hisz Jacob élete folytatódik. Újabb kalandokkal és nehézségekkel.