13. Penelope

576 24 1
                                    

Jacob szemszöge (folytatás):

- Egy lány éppen az ablakon próbált kimászni. De hihetetlenül gyönyörű volt. Nem tudtam akkor még megmondani, hogy Lilynél is szebb-e, de rám nagy hatással volt. Ráadásul okos lány volt. Kihasználta, hogy lefagytam és felém sétált. Mire rá eszméltem és elő kaptam volna a fegyverem kiütötte a kezemből és nekem is behúzott egyet. Én a földre estem majd halkan bezárta a szoba ajtót és a kulcsot is rá fordította. Mire felálltam már támadó képes volt és újra nekem jött. Kicsit hosszú volt mert ő is olyan szívós volt, mint Lily de végül csak a földre került én pedig oda fogtam.

Teljesen elhűltem. Lilynek van egy húga, aki ezek szerint nem is olyan fiatal. Ezt nekem sosem említette... Mondjuk miért tette volna hisz azt hitte az egész családja halott. Bár...

- Akkor most halott a lány vagy mi történt utána? – kérdeztem nyugodtan.

- Miután alám került és rángatózott végig futott rajtam, hogy őt is a többiekhez zárom majd lemegyek. Ekkor hallottam a lövést lentről és úgy voltam vele ez az ötlet megteszi és akkor le is tudok menni elmondani. Így bezártam a családjához. Mire leértem a lányt már dobták be a kocsidba és akkor értem oda mikor kiadtad a parancsokat. Nem volt lehetőségem elmondani plusz miután láttam, hogy a lányt elviszed magadnak úgy voltam vele akkor a másik szépség az én játékszerem lesz... Úgyhogy miután elmentél én felmentem az emberekkel a folyosóra és azt mondtam várjanak itt majd bementem a szobába. Nagyon meglepődtek, hogy egyedül vagyok és a lány ki is akarta használni...

- Bocsi, hogy félbe szakítalak, de hány éves is? – vágtam szavába.

- 15. Elvileg két hét múlva lesz 16. – mondta.

Aha tehát él, szuper.

- Egy ütéssel a földre terítettem a lányt. Akarja, hogy éljen? Fordultam a kérdéssel az anyja felé a lányra mutatva. Ő az egyetlen, akit meg tudok menteni és a másik lánya is jól van. Mondtam még hozzá téve. Az anya bólogatott majd a lány felé néztem. Bújj be a szekrénybe mondtam. Vigyázok rá, hogy ne találjanak meg de akkor meg ne nyikkanj. Ezt ő megtette és miután végeztünk a család többi tagjával ezt már a többiek társaságában, akkor míg a többiek elkezdték a folyó mellé vinni a holttesteket, addig én a lányt kihúztam a szekrényből. Maradj csöndbe mondtam neki és titokba lehoztam az emeletről majd bezártam a pincébe egy időre. Elintéztük a háztakarítást és a hulla égetést majd felhívtalak és elküldtem a többieket, hogy én még ellenőrzöm a dolgokat és a folyóba hajigálom a maradványokat. Aztán kihoztam a lányt a pincéből és hívtam egy taxit. Haza hoztam majd adtam a kezébe egy szendvicset egy pohár vízzel és a pincébe zártam.

- Ez aztán... Wow. – néztem nagyot – Király vagy haver ez hatalmas. Nem viselte rosszul, hogy megölted a családját és hogy fogságba került? Tudja, hogy Lily halott?

- Hát az elején volt problémája, de nem volt vészes. Igen, mindent megosztok vele... Én nem kínoztam vagy is akartam az elején, de hihetetlenül lenyűgözött és képtelen lettem volna bántani de hát, mint kiderül az ágyban is egy bombázó... Olyan játékokat játszik tyű akkor megesett, hogy bántottam, de nem úgy, hogy rossz legyen neki. Ennyi.

- Hát. Jó igazából nincs vele bajom. Ő lehet a tiéd, de máskor ezt megoszthatnád velem rendben? Persze. És volt már kint azóta?

- Nem de a házban szabadon járkálhat mikor nem vagyok otthon. – válaszolta.

- Amúgy, hogy is hívják? – kérdeztem.

- Penelope.


Elmondhatatlanul is elmondom (18+)Место, где живут истории. Откройте их для себя