30. Új reggel, új kezdet

841 39 7
                                    

Lily szemszöge (folytatás):

Másnap reggel mikor felkeltem Jacob már nem volt mellettem. Kikeltem az ágyból és nyújtóztam egyet. Akkor jöttem rá, hogy ruha nélkül vagyok még mindig. A szekrényhez mentem kivenni egy kisruhát, illetve alsóneműt is húztam majd átmentem a fürdőszobába kicsit rendbe szedni magam. Mikor kész voltam le sétáltam a lépcsőn. Olyan fura érzés volt újra itt sétálni mindazok után, amiken átmentünk közösen még is valahogy felszabadító volt, hogy végre csak egymásé vagyunk. Se szembenálló maffiák, se Medusa, se „elintézetlen ügyek". Mikor le értem a konyhába sürgött és valamit főzött. Mikor az asztalhoz közelebb mentem hallotta meg hogy jövök.

- Jó reggelt szívem. – fordult hátra. – Jesszus de hiányzott, hogy ezt mondjam.

Eközben én kihúztam a széket és leültem.

- Nekem te hiányoltál. Sajnálom, hogy ilyen sok mindenen kellett keresztül menned. – sóhajtottam.

- Őszintén én nem bánom. Végre kaptam egy kemény leckét, amiből tanulok is. Úgyhogy innentől sajnálom, de arany életed lesz. Vagy is inkább igyekszem. De ez nagy változás, úgyhogy kérlek majd nézd el, ha hibázok. – fordult hátra, de látszott az arcán, hogy a fejében ez a mondat jobban hangzott.

Végül elengedte a dolgot és egy tányért vett a kezébe és elém rakta. Gofri volt rajta. Vett ki még a hűtőből nutellát és tejet. Letette elém egy pohár kíséretében.

- Köszönöm. – suttogtam miközben a tejet a poharamba töltötte.

- Viccelsz? Én köszönöm, hogy nem vagy halott. - kuncogott.

Ezt kicsit nehéz volt feldolgoznom de kuncogtam egyet és enni kezdtem. Mikor megettem egyet felnéztem. Ő még mindig a konyhában sürgött. A kezembe vettem a következő gofrit is de a szemem nem vettem le róla.

- Mi jót csinálsz? – kérdeztem két harapás között.

- Ebédet. – nézett egy pillanatra hátra.

- Máris? – lepődtem meg a válaszon.

- Babám néztél te időt? – kuncogott.

Erre egy pillanatra lefagytam. Tényleg... Mennyi az idő? Ekkor elmosolyodott.

- 11 óra drága.


Sziasztok! Érkezem a folytatással. Hétvégenként biztosan lesz 2 rész, de ahogy tudok mindenképpen teszek fel új részeket. Mindenkinek csodás estét és köszönöm az eddigi vissza jelzéseket, a továbbiakat is örömmel várom. Örülök hogy a kisebb nagyobb furcsaságok ellenére is szimpatikusnak találjátok a történetet. <3 ^^

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 13, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Elmondhatatlanul is elmondom (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora