19. Az igazság néha fáj

539 25 0
                                    

Penelope szemszöge (folytatás):

Mire újra erre pillantott már minden ruhám a földön volt. A pillantásból egy hosszú végig mérés lett, alig bírta levenni rólam a szemét.

- Nem tetszek? – kérdeztem félénken.

- Remélem most viccelsz. Félek, hogy délibáb vagy és ha elnézek eltűnsz. Hihetetlen jól nézel ki. Legszívesebben már benned lennék, hogy őszinte legyek, de nem akarom elvenni a szüzességed, ha nem vagy szerelmes belém. – mondta majd folytatta a pakolást.

Kicsit meghökkentően őszinte volt, de valahol tetszett, hogy bátran használja a szavakat. Elpirultam kicsit majd a kanapéhoz mentem és bele ültem. Miután mindent előpakolt oda jött, hogy beállítson. Éppen beállított a kezem mikor megszólaltam.

- Már nem vagyok szűz. – jegyeztem meg halkan.

Erre kicsit meglepődött.

- Hány éves vagy? – kérdezte.

- 15.

- Mi történt? Miért vesztetted el? Akarsz róla beszélni? – ült le mellém.

- Igazából csak bejött egy srác a suliba és azt hittem, ha odaadom magam majd megkapom. De, mint kiderült csak kihasznált. Így 3 hónapja veszítettem el. A családomnak nem mertem elmondani. – majdhogy könnyezni kezdtem.

- Szegénykém. Ne aggódj itt biztonságban vagy és soha nem fog veled ilyen történni többé, ígérem. – azzal oda hajolt és megcsókolt. – Élvezted legalább az elsőt?

- Nem igazán... Az egész róla szólt. Nem tudom igazából vágyok a szexre, de mintha...

- Értelek ezt nem kell magyaráznod. Ha akarod majd megmutatom milyennek kéne lennie igazából. – mosolyodott el – Az ágyban a nő az első ez alap.

- Köszönöm. – mondtam. – Na de a képet azt kérem.

- Igen is. – azzal befejezte a beállítást. – Kényelmes?

- Tökéletes. Mennyi idő lesz?

- 2 óra, ha minden igaz. – azzal a festő állvány mögé ült.

Én csak magamba mélyedtem, de mintha minden perce izgalommal töltött volna el. Nézegettem a rajzait, amit nem rakott ki és a szobának az otthonos berendezését. Úgy éreztem boldog vagyok és Ricky is tökéletes, akár egy álom pasi. Hátha ő segítene elfeledtetni azokat, amik Daviddel történtek.


Elmondhatatlanul is elmondom (18+)Where stories live. Discover now