10. Hogy történt?

593 32 0
                                    

Lily szemszöge (folytatás):

- Nagyon nehezen, de másfél hónap elteltével sikerült nyomukra bukkanunk. Ekkor kaptuk tőled az üzenetet vagy is a mester, amibe segítséget kértél. De nem akarta elmondani tisztán a dolgokat csak hogy oda megy és kiszabadít mert ő egyedül többre megy ő szerinte. Neki nem tetszett, hogy egy lány lett a vezető, de ez mellékes. Aztán már nem hallottunk róla. Nyomoztunk egy kicsit majd kiderült, hogy halott... Bosszút esküdtünk majd egy kis idő múlva rájöttünk, hogy Sergejjel jó szövetségünk lehetne ezek ellen. Mikor beavattuk egyből támogatta az ügyet és még egy saját ötlettel is drukkolt. Hogy ne legyen annyira gyanús és lekövethető, hogy mi állunk a dolgok mögött Medusát ajánlotta. Így hát elküldtük őt a környékre, hogy figyelje az eseményeket és derítse ki jól vagy-e. Amikor megtudtuk, hogy bezárva tart rögtön kiadtam a parancsot, hogy érted megyünk, de mire oda értünk nyomotok veszett. Egy kis várakozás után úgy döntöttünk zűrt kavarunk és akkor tuti elő bukkan a vezér és akkor te is. Nem tudtuk mennyit várhatunk lehet éppen kínoz valahol. Úgyhogy inkább hamarabb zavartunk meg mindent, mint később. Medusa ezt tökéletesen csinálta, de aztán kiderült, hogy Medusának személyes ügyei vannak a vezetőjükkel és a következő parancsot megtagadta és megszakadt vele a kapcsolatunk. Lehetetlen volt megközelíteni majd új megoldások után néztünk és jelentettük Sergejnek. Ekkor tudtuk meg hogy ő pontosan tudja Medusa hol van és azt is, hogy te nála jártál. Mikor utánad indultunk volna kaptunk egy telefont. Medusa hívott, hogy nála van a vezérük és hogy valószínűleg az egész banda és te is oda fogsz menni. Mivel a helyet ismertük és egy jól bevédhető és támadható helyről van szó így a közelbe leszálltunk. Ekkor indultak támadásra a csapatuk és láttam ahogy kiugrasz az ablakon. Nagyon menni akartam érted, de még is vártam nem tudom miért, de így éreztem jónak. Aztán amikor láttam, hogy sietsz ki a házból akkor akartunk érted menni, de a vezér követett, akit legszívesebben leszúrtam volna. De mikor láttam, hogy a géppel felszállsz és a vezér utánad ugrik úgy voltam vele, hogy ez tökéletes minden nélkül követünk a vezér meg nem fogja sokig bírni a repülő külső oldalán. Aztán utánatok mentek a maffiájuk tagjai, ami miatt nem tudtunk elég közel kerülni és láttam, hogy a vezérük is bejutott úgy éreztem segítenünk kell így felhívtam Sergejt.

Ekkor felugrottam a kanapéról amire megállt és rám nézett.

- Te kérted, hogy robbantsa fel a gépet Sergej. – hűltem el.

- Igen Lily de csak hogy megmentselek. – állt fel és próbált nyugtatni.

- Nem kellett megmenteni én tökéletesen boldog voltam. És hogy sikerült elkapnotok a biztos halálból? Hisz a zuhanási sebességem...

- Egy emlékszel a 413as számú bevetésünkre?

- Igen persze az az olasz dadogós volt. Várjunk. Ott ki ugrott a repülőből és te utána ugrottál, hogy elkapd és a rugalmas biztosítás miatt sem neked sem neki nem lett baja... - esett le a dolog.

- Pontosan. Ez történt itt is. Viszont a másik, hogy hogy lehettél volna boldog az elrablódnál, aki megölte a családod? Csoda, hogy te életben vagy... - nézett rám furán.

- Jó tudom nem sejthetted hiszen még segítséget is kértem. De ne rajtuk bosszuld meg hanem rajtam... - hajtottam le a fejem.

- Mi? Te miről beszélsz? – nézett nagyot majd elhátrált.

- Mr. Owent én öltem meg. – mondtam.

Teljesen lefagyott és megmozdulni se tudott úgy éreztem ezt meg kell magyaráznom.

- Gyere most én mesélek neked. – mondtam majd megfogtam a kezét és együtt leültünk a kanapéra.


Sziasztok! Névnapom alkalmából egy újabb részt hozok a mai nap. A következő holnap érkezik. Legyen csodás napotok! ^^ <3

Elmondhatatlanul is elmondom (18+)Onde histórias criam vida. Descubra agora