8

281 31 38
                                    

Ömer gözlerini açtığında Hürkan'ın hala uyuyor olabileceği ihtimaline dayanarak bir süre yerinde hareket etmeden yatmaya devam etti. Yavaşça arkasını döndüğünde onu, sırtını yatağın başlığına yaslamış, bacaklarının üstüne koyduğu laptopla uğraşırken buldu. Gözlerini kısarak baktığında ekranda kendi videosunu editlediğini gördü. Bu onu mutlu etti çünkü tekrar başlatmak çok zorken, eğer gidişiyle bıraksaydı kendisini suçlu hissederdi.

Yerinde doğrulup Hürkan'ın arkasından, üstündeki kolsuz hoodie yüzünden çıplak olan kollarına sardı kendi kollarını. Genç adam ilk önce irkilse de aldığı keyiften sonra parmaklarını klavyeden çekip kendisine sarılan bedene tutundu.

"Seninle uyanmayı özlediğimi söylesem inanır mısın?"

Hürkan kahkaha attığında Ömer onu daha sıkı tuttu.

"Daha önce hiç aynı yatakta uyumadık ki?"

"Bu eve ilk taşındığımızda yerde yattığımızı hatırlıyor musun? Rahatsızdı ama yine de yanında uyumak sokakta çaresizce kalkmaktan çok daha iyiydi"

Hürkan, arkasından göremeyeceğini bilse de ona gülümsedi. Laptopu bir kenara bırakıp yüzünü ona döndü.

Ömer ellerini yanağına koyup güven verici sıcaklığını hissetti. Hürkan da Ömer'in onu bir kediye benzetmesine neden olacak şekilde kafasını yasladı ve gözlerini kapatarak mırıldandı.

"Gerçekten bunlar yaşanıyorsa listedeki bütün eksiklikleri seninle tamamlamak istiyorum"

Ömer elleriyle Hürkan'ın yanağından saçlarına doğru yol aldı.

"Bu söylediklerin tüm günü seninle geçirmek istememe neden oluyor. Bugün sadece ikimiz olalım"

Hürkan usulca kafasını salladı. Ömer döndüğünden beri neredeyse baş başa kalamamışlarken, bir kaç boyunca ona destek çıkan arkadaşları olmadan vakit geçirmek ikilinin en büyük hakkıydı.

Ömer ile uğraşmak için kendini tekrar yatağa attı. Tahmin ettiği gibi de bir kaç cümle itiraz aldı.

"Bu yaptığın adamlığa sığıyor mu şimdi"

Hürkan dilinin ucunda kesinlikle çok anlamlı bir yanıt verecekken Ömer'in ayağa fırlamasıyla tüm uykusu açıldı. Laptopu çalınırken editinin silinme korkusuyla peşinden salona doğru koştu.

"YouTube'ı bırakırım bak!"

"Hadi ama bende tekrar başlattırırım. Bu konuda ne kadar tecrübeli olduğumu biliyorsun"

Kaşlarını çattığında Hürkan bir süre yüzüne ciddi ciddi baktı ama sonradan kahkahayı patlattı. Uyuşukluk ile tekrar bilgisayarını almak için kolunu kaldırdı. Başarısız olduğunda Ömer direnmeyi bırakıp halıya doğru uzandı. Yere oturması için gözleriyle işaret verirken Hürkan yanına yerleşti.

"Editi tabi ki silmeyeceğim, sadece son videolarında göz gezdirmek istiyorum. Sıkı bir takipçinim sonuçta"

Gururla gülümsediğinde imleci ekranda gezdirdi. Hürkan, onun kanalına bakacağını sanarken internet sitesini girip yemek siparişi vermeye başladı. Garip bakışları gördüğünde açıkladı.

"Video izlerken aç kalamayız heralde? Kahvaltı için pizza sipariş etmemiz gerek"

"Kahvaltıda pizza yemeni sorgulamayacağım ama yemek düzeni kurmamız gerek"

"Ne yani burada mı kalacağım?"

"Başka nerede kalmak istersiniz Ömer bey?"

"Yani şey o anlamda sormadım. Kalmama izin vermen sadece garip geldi. Yani resmen bu evde iki aşık-" Boğazını temizleyip devam ederken içinde hafif utanç beliriyordu."İki sevgili gibi yaşayacağız"

invisible #2 | porgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin