-30

660 35 48
                                    

ben mi öleyim yoksa ateş edecek misin?
••••••
"Ben ayrılmak istiyorum."

Genç kadın duyduğu cümle ile şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.

—z; efendim?

—s; yapamıyorum ben üzgünüm

—z; neyi yapamıyorsun anlamadım

—s; seninle birlikte.. olamıyorum yoruldum artık.

Zehra dudaklarını birbirine bastırarak karşısındaki adama bakmaya devam etti ama gözlerine değil yüzüne değiyordu bakışları

—s; ilişkimiz sadece birbirimizi teselli etmek üzerine geçiyor, hatta.. benim seni teselli etmem üzerine

Son söylediği şey üzerine Zehra'nın bakışları ışık hızıyla genç adamın gözlerine çevrilmişti. Duyduğu cümlenin gerçek olmamasını umuyordu.

—z; sen ne dediğinin farkında mısın?

—s; evet farkındayım. İkimizin arasındaki bu durum beni sadece yıprattı. Tanıştığımız andan beri hayatım hüzünle geçiyor benim. Önce bebek olayı, sonra baban, kaçırılman, kabuslar kaldıramıyorum bu kadar yükü Zehra

Zehra duyduğu her bir cümlede daha büyük şok yaşıyordu. Bebek olayı dediği yerde iplerin koptuğunu hissetti.

—z; sen hepsini biliyordun bana aşık olduğunu itiraf etmeden önce, benim kabuslarımı, babamı, basitmiş gibi sadece bebek olayı dediğin acımı. Hepsini biliyordun Serdar, kaldıramayacaktın madem niye "sana aşık oldum" dedin. Madem kaldıramayacaktın niye bana dağdaki operasyonun ortasında "sevgilim olur musun" dedin? Cevap versene

—s; hataymış.

Tek kelime, tek kelimelik bir cümle.. Zehra'nın geriye doğru adım atmasına sebep olmuştu.

—z; hata? Hataydı?

—s; üzgünüm ama gerçek bu

Zehra gülümsedi.

—z; sana gerçeklerinle mutluluklar o zaman

Arkasını dönüp gidecekken son anda durarak konuştu.

—z: ama sana teşekkür ederim, bana ne kadar güçlü olduğumu hatırlattın bir kere daha. Sen, kaldıramıyorum dayanamıyorum dediğin her şeye sadece şahit oldun, bense onları yaşadım. Ama hepsine rağmen gülebildim, mutlu olabildim. Sen o mutluluklara hata desen bile.

Ardından hiç bir cevap hakkı tanımadan yeniden ekibin yanına planlar için döndü. Konuşmalara katılıp fikirlerini sunmaya devam ederken bir kaç dakika sonra Serdar da geldi ama umursamıyormuş gibi davrandı genç kadın. Tüm plan bitince ekip 1 saat dinlenmek için odasına çekildi. Zehra odasının olduğu koridora girerken sadece kendisinin ve Serdar'ın odası bu koridorda olduğu için peşinden Serdar'da geliyordu. İkiside birbirinin nefes seslerini duyacak kadar sessizlerdi. Kapılarının önüne geldiklerinde Zehra hızlıca odasına girerek kapısını kapattı. Yatağının üstüne oturdu. Beyninde yankılanan tek bir cümle vardı, tek bir kelime..

Hataydı.

"Bir hatadan ibaretmiş her şey" diye fısıldadı. Gözü müzik kutusuna kaydı. Kırmak, parçalamak istese de yapmadı. Bir şey değişmeyecekti çünkü. 1 saat bitene kadar bahçede durmaya karar verdi.

••••••
"Kadın Doğum temiz henüz giriş yapılmadı."

Zehra Yıldırım'a durum bilgisini yaptıktan sonra kulaklığını kapatmadan hastanede yürümeye devam etti. Ta ki koridorda bir çığlık yankılanana kadar. Hamile bir kadının çığlıklarla içeriye girmesi ile Zehra ve Pınar göz göze geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

saudade. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin